Cum isi pot indeparta supermarketurile clientii?

decembrie 7, 2015

Cu siguranta ai avut experiente diverse cu supermarketurile din care iti cumperi mancarea de zi cu zi . Unele foarte bune, care te-au incantat si care te-au facut sa revii in timp ce altele, chiar daca aveau marfa buna si cu preturi mici, parca te-au indepartat, fara sa stii insa prin ce.

Comertul public este un amalgam de detalii, fiecare contand in felul sau. Supermarketurile vizeaza fiecare simt al cumparatorului si se focuseaza foarte mult pe partea psihologica pentru a-si convinge clientii sa cumpere. De multe ori insa, administratorii fac greseli.

 

Care sunt cele mai intalnite greseli pe care le fac administratorii de suprermarketuri?

 

  • Nu verifica frecvent functionalitatea carucioarelor. Un mare plus al unui supermarket este detinerea unor carucioare supermarket de buna calitate, care sa se poata strecura cu usurinta printre rafturi si printre oameni si care sa poata sustine orice marfa, fara niciun fel de probleme. Din pacate, carucioarele mult prea mari, mult prea mici sau mult prea putin rezistente, pot duce la probleme care sa indeparteze clientii. De asemenea, achizitia unor carucioare care sa nu fie potrivite pentru marfa din supermarket, poate sa fie si ea extrem de neplacuta. Spre exemplu, pentru un supermarket unde sunt vandute piese grele de mobilier, este nevoie de carucioare solide, cu roti industriale, care sa poata sustine fara probleme orice greutate.
  • O alta greseala majora pe care o putem intalni in supermarketuri este pozitionarea gresita a marfurilor. De regula, acestea trebuie sa fie pozitionate in asa fel incat clientii sa poata gasi cu usurinta ceea ce ii intereseaza. In caz contrar, acestia vor intampina probleme si vor evita, pe viitor magazinul.
  • Atentia data clientului este, poate cea mai mare greseala. Unul dintre punctele extrem de importante care trebuie sa intereseze un administrator este acordarea unui suport deosebit de bun oricarui client care vrea sa cumpere ceva si care are o intrebare. De multe ori, este destul de dificil sa dai peste o persoana care sa te serveasca sau care sa iti raspunda la intrebari, lucru ce poate sa fie extrem de neplacut pentru orice client si care indeparteaza.
  • Administrarea unui supermarket, mai ales daca este vorba despre unul de dimensiuni mari, poate sa fie o adevarata provocare pentru orice administrator, asadar, este necesara o atentie sporita in acest domeniu.

Alte Stiri & Articole

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro