www.universign.ro – o noua formula de comunicare

La implinirea a doi ani de la aparitia revistei, Universign anunta relansarea site-lui web, ca urmare a unei nevoi sporite de comunicare si interactivitate a companiilor romanesti de productie publicitara.

Formula grafica pe care este construita noua varianta a site-ului permite o accesare usoara a tuturor informatiilor cheie, continutul publicistic fiind unul dinamic, ilustrand atat materiale aparute in revista, dar si materiale independente de aceasta, in scopul crearii unui flux de comunicare continuu, permanent actualizat.

Directorul web al site-lui include firme de productie publicitara grupate in functie de domeniul de activitate si specializari, cu posibilitati multiple de cautare si identificare a unei anumite companii.

Formula noua a site-lui aduce si o serie de elemente inedite, precum dezbateri publice pe forum, moderate de specialisti ai domeniului, posibilitatea de inscriere on-line a lucrarilor pentru concursul “Semnele anului”, proiect ce se va derula sub egida Universign in primul semestru al anului viitor si sectiunea redactorului oaspete, unde, in fiecare luna, cate un protagonist al productiei publicitare va ilustra un punct de vedere propriu legat de un subiect al momentului.

Demersul de reformulare a site-lui se inscrie in linia de respectare a misiunii propuse de initiatorii Universign : aceea de a transforma domeniul productiei publicitare intr-o entitate vizibila si bine articulata intre alte domenii de business de succes.

Site-ul Universign face parte dintr-un proiect publicistic amplu dedicat productiei publicitare ce include revista tiparita Universign distribuita catre abonati o data la doua luni, editia anuala in limba engleza distribuita la targurile externe de profil precum si Universign Index- catalog ce listeaza jucatorii cheie ai domeniului.

www.universign.ro