www.braintv.ro -o televiziune noua pentru oamenii inteligenti

iunie 20, 2007

BrainTV – “televiziunea pentru oameni inteligenţi” selectează audienţa pentru viitorul post de televiziune online. În perioada 19 – 27 iunie BrainTV face un exerciţiu inedit pentru piaţa televiziunilor : selectarea audienţei. Procesul de selecţie constă în participarea pe site-ul noii televiziuni online www.braintv.ro la un test format din trei întrebări.
“Răspunsurile la întrebările testului ne vor arăta dacă persoanele respective merită să facă parte din audienţa noastră. Căutăm o audienţă de nişă, cu anumite valori şi aşteptări. Vrem oameni inteligenţi, cu bun gust şi interesaţi de o alternativă la programele destinate gospodinelor nefericite” - Emi Gal, managing director BrainTV.
BrainTV va difuza conţinut premium pe cinci canale distincte: Business, Internet, Advertising, Cultural şi Showbiz iar producţia conţinutului va fi realizată de către Echipa BrainTV şi persoane care vor să se afirme în spaţiul new media.
Platforma BrainTV permite utilizatorilor să îşi spună părerea, să dea note emisiunilor şi moderatorilor prin intermediul comentariilor şi a unor sisteme de rating dar şi să filtreze conţinutul pe care doresc să-l vadă, să recomande o anumită emisiune unui prieten sau pot chiar să preia conţinut pe site-ul sau blogul propriu.
Pentru a mări relevanţa pentru fiecare utilizator în parte, există posibilitatea de creare automată a propriului program de televiziune în funcţie de diferite preferinţe. În plus, există un buton magic “Pauză” inexistent la o televiziune clasică. Acesta permite urmărirea integrală a programelor respectând programul fiecărui utilizator.
BrainTV oferă avantaje suplimentare şi publicitarilor. Aceştia vor beneficia pe lângă modalităţile clasice de promovare (bannere, spoturi, personalizarea unei emisiuni) şi de modalităţi mai prietenoase şi mai eficiente de a promova anumite servicii sau produse, ca de pildă campanii de tip non-intrusive unde o bară descriptivă a spotului va apărea şi utilizatorul va alege dacă să urmărească sau nu o reclamă. Rata de acţiune este mai mare în acest caz, deoarece, dacă alege să vadă spotul înseamnă că utilizatorul este interesat de reclama, produsul sau serviciul respectiv şi îl poate recomanda mai departe prin intermediul aplicaţiei puse la dispoziţie, mărind astfel potenţialul unei campanii virale.
Difuzarea spoturilor se va putea face şi în funcţie de cuvinte cheie (de exemplu, se poate face o campanie pentru “băutură răcoritoare”) campania clientului apărând pe toate materialele în care apare sau se discută despre o băutură răcoritoare iar vizitatorii vor viziona spoturile reclamelor doar dacă vor şi până unde le place.
Platforma pusă la dispoziţie de BrainTV permite analiza raportării userului la reclamă.
Platforma BrainTV este gândită ca un mijloc de comunicare reciprocă. Pe de o parte consumatorul primeşte exact conţinutul pe care îl doreşte iar pe de altă parte publicitarul are şansa să testeze instant spoturile, să afle din timp unde apar problemele, unde plictiseşte audienţa, unde greşeşte şi cum poate corecta şi îmbunătăţi conceptul iniţial.
Postul de televiziune online BrainTV este deţinut de Brainient, firmă activă în domeniul software (IT outsourcing si custom software development pentru web si telefoane mobile). Portofoliul actual include companii din Anglia, Franţa, Spania, Italia, Germania, SUA şi Australia.
Fondatorul şi managerul Brainient este Emi Gal, în vârstă de 21 ani, absolvent al facultăţii de Matematică - Informatică. Lucrează in industria de internet de la varsta de 15 ani timp în care a lucrat pentru diferite agenţii de web design din Romania şi Statele Unite ale Americii, ca prezentator şi responsabil al site-urilor televiziunii U.

Alte Stiri & Articole

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro