Webstyler este prima agentie interactiva din Romania finalista la Cannes Lions

iunie 17, 2008

Webstyler este prima agentie interactiva din Romania shortlistata la Cannes Lions, la categoria Media Lions, Best Use of Internet/New Media.

Lucrarea cu care participa Webstyler este ringtone-ul "Alo… 322? Vreau presedintele inapoi!" si face parte din campania 360 realizata de GMP la referendumul din mai 2007 impotriva demiterii presedintelui Traian Basescu. Campania a pus accent pe implicarea publicului, ringtone-ul "Alo.. 322" putand fi descarcat de pe site-ul www.basescu.ro

"Suntem foarte bucurosi pentru aceasta nominalizare care, dupa Silver-ul de la Portoroz, este inca o confirmare a valorii campaniilor interactive create de Webstyler. Faptul ca suntem pe shortlist este deja un mare castig, insa credem ca putem sa aducem acasa cel de-al treilea leu pentru Romania", spune Bogdan Nitu, General Manager Webstyler.

Agentia interactiva full-service Webstyler a fost infiintata in anul 2000 si are in portofoliu clienti precum Coca-Cola, Nokia, Grupul Tiriac Auto, URSUS Breweries, Altex. Webstyler a fost desemnata agentia anului in ultimii 2 ani la Internetics.

Pentru mai multe detalii, accesati www.webstyler.ro

Alte Stiri & Articole

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro