Vodanet Media - pasul spre milion

februarie 14, 2006

UN MILION de romani navigheaza si folosesc servicile oferite de site-urile Vodanet Media. Aceasta este concluzia unui raport privind piata de publicitate online din Romania facut de compania Softure. Concluziile raportului ce pun in lumina la modul cel mai clar distributia de audienta pe piata de internet au reafirmat pozitia de lider a Vodanet Media si au determinat decizia companiei de a se reprezenta singura in fata agentiilor de media si a advertiserilor incepand cu data de 14 februarie 2006.

“Suntem cel mai mare publisher online si a treia agentie de publicitate online din Romania, dupa cifra de afaceri, la o distanta neglijabila de locul 2.” declarat Vlad Stan, Managing Director la Vodanet Media, precizand ca „maturitatea si puterea de care dispunem ne-au determinat sa luam decizia de a ne reprezenta singuri in fata advertiserilor. Este un pas necesar tinand cont ca audienta noastra depaseste 25% din utilizatorii de internet din Romania”.

Potrivit raportului, desi Vodanet Media inregistreaza o audienta dubla fata de concurentul situat pe locul 2, nu a incheiat anul financiar cu o cifra de afaceri peste nivelul acestuia, fapt care a determinat angajamentul ferm al managementului agentiei de a atrage volume mult mai mari din piata de publicitate online. “Anul acesta ne propunem sa facem un milion de euro cifra de afaceri in publicitatea online. Este un target ambitios si cred ca este bine sa avem fraiele in mainile noastre pentru a atinge acest target.” a declarat Vlad Stan.

Alt motiv ce a stat la baza deciziei de a merge singuri in fata agentiilor este capacitatea de a oferi o valorificare superioara a media online. „Avem suficient de multe resurse, entuziasm si creativitate pentru a demonstra puterea de comunicare online” a declarat Ciprian Stavar, Interactive Media Director. „Utilizam tehnologia Softure, la care eu personal, ca Project Manager, am dezvoltat primele modele. Pot sa spun ca detinem astfel una dintre cele mai bune tehnologii de adserver din lume.”

Strategia Vodanet Media urmareste pe de alta parte furnizarea si de servicii de consultanta privind comunicarea online astfel incat pozitia de trend setter ocupata inca din 2004 va fi intarita prin noul concept Vodanet Share.

Vodanet a intrat in industria comunicarii online in anul 2000 prin producerea si lansarea primului servicu de e-mail pe telefonul mobil (WAP), fiind disponibil si astazi pe portalul www.acasa.ro si in cadrul serviciulde e-mail gratuit www.mymail.ro .

Vodanet a dezvoltat lansat serviciu online www.Videomax.ro, avand in prezent in faza beta de dezvoltare un nou produs online revolutionar in domeniul bancar www.crediteonline.ro

Vodanet Media detine in portofoliu sau de publisher online siteurile www.acasa.ro, www.bloombiz.ro, www.ele.ro, www.cineplus.ro, www.nextcar.ro , www.investmania.ro, www.smartbuy.ro .

Alte Stiri & Articole

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro