Vodafone: locul 1 in Top Social Brands 2011

aprilie 20, 2011

Vodafone se afla pe locul 1 in Top Social Brands 2011, clasamentul brandurilor cu cea mai mare implicare in social media pe piata locala. In topul lansat azi la conferinta Top Social Brands a revistei Biz, Vodafone este urmat de BCR, Microsoft, Petrom si Avon.

TopSocialBrands 2011 reflecta gradul de implicare si vizibilitate pentru 30 branduri prezente in social media din România. Topul rezulta in urma ponderarii rezultatelor inregistrate de branduri in trei clasamente preliminare: topul Biz, topul rezultat in urma voturilor unui grup de specialisti online si topul monitorizarii aparitiilor pe ZeList in 2010. Editia 2011 a clasamentului a luat in calcul o baza mai larga de branduri, ceea ce a permis realizarea unui Top 30, spre deosebire de Top 10 in 2009 si Top 20 in 2010.

 Vodafone este brandul care a bifat toate activitatile posibile in social media si primul care a devenit promotorul Facebook in România, prin spoturile TV si prin oferirea de acces gratuit pe adresa 0.facebook.com. In timp, activitatile legate de Facebook si de blogging au devenit strategiile de social media favorite in rândul companiilor românesti.

Brandul Avon a intrat direct pe locul 5 in special datorita AvonConnects, prima retea sociala creata de o companie din Romania. Un alt entry in top 20, direct pe locul 10, este brandul Timisoreana, care isi datoreaza saltul in mare parte unor ample campanii pe bloguri.

Citeste integral: www.banisiafaceri.ro 

Alte Stiri & Articole

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro