Vanzarile cresc cu 20% cand pleci in calatorie cu AddMirror

aprilie 21, 2008

Reclama din oglinda loveste din nou! De aceasta data, clientul care a profitat din plin de beneficiile sistemului AddMirror a fost Travel Time, agentie de turism ale carei vanzari au crescut cu 20% in perioada februarie-martie, datorita promovarii prin acest suport publicitar.

Casia Communications, agentia care detine licenta exclusiva pentru sistemul AddMirror in Romania a implementat alaturi de Travel Time o campanie speciala, pentru a masura impactul “reclamei din oglinda” prin feedbackul obtinut de la consumatori. Rezultatele au fost extraordinare: vanzarile Travel Time au crescut cu 20%, acest fapt fiind si mai surprinzator in contextul in care ofertele agentiei de turism nu au fost promovate pe niciun alt suport in afara de AddMirror. Feedbackul extrem de bun se datoreaza procentului de recall al publicului fata de printurile din oglinda – peste 80% amintindu-si de acestea, dar si vizibilitatii mesajului – locatiile in care sunt amplasate oglinzile AddMirror inregistreaza un trafic zilnic de aproximativ 4.500 de persoane.

Travel Time, unul dintre primii clienti romani ai sistemului AddMirror este o agentie de turism cu servicii complete care pune pe primul loc clientul si informarea corecta a acestuia, obiectivul principal fiind dezvoltarea unei relatii pe termen lung cu publicul. Gabi Mandache, reprezentantul Travel Time afirma ca a ales sistemul AddMirror pentru noutatea tehnica si dinamismul acestui suport publicitar. “Recunosc ca eficienta acestui sistem ne-a depasit asteptarile. Impactul campaniei a fost foarte mare, mai ales ca nu am apelat deloc la publicitatea traditionala. Nu putem decat sa ne bucuram ca modul in care ne-am comunicat oferta a avut priza la public.”
Travel Time si-a promovat prin AddMirror ofertele pentru vacanta all inclusive de Paste si de 1 Mai in Cuba, Barcelona si Rio la hoteluri de 4* si 5*, precum si ofertele foarte avantajoase la biletele de avion dus-intors catre destinatii precum New York, Amsterdam, Viena, Londra, Roma, s.a. Agentia ofera si servicii “corporate” personalizate care includ ticketing, teambuilding si conferinte. Mai multe detalii despre serviciile oferite de Travel Time puteti gasi pe www.traveltime.ro.

Travel Time nu este singurul brand care beneficiaza de avantajele sistemului AddMirror. Marci precum Lee Cooper, Elita Cafe, LaserMaxx Romania, PCFun.ro, SET Events si COSO Imobiliare sunt promovate in peste 50 de locatii premium din capitala. Oglinzile AddMirror sunt amplasate in Crem Caffe Royal, Crem Caffe Universitate, Turabo café, Taverna Sarbului, Rossetya, Alfresco, Rendez-Vous, LaserMaxx Romania etc. Aceste locatii sunt selectionate astfel incat sa asigure o targetare precisa a publicului in functie de venit, statut social si stil de viata. Amplasarea in toalete de gen permite o comunicare flexibila si adaptata specificului publicului feminin si masculin.
AddMirror este un suport publicitar inovator ce permite amplasarea printurilor publicitare in spatele unei oglinzi, afisarea acestora fiind posibila datorita unui sistem electronic care foloseste neoane fluorescente. Sistemul contine pana la 20 de intervale de timp prestabilite, astfel se pot construi povesti interactive ale aceluiasi brand sau se pot promova mai multe branduri in acelasi timp.

Produsul AddMirror a fost lansat in Londra in 2005, iar in Romania este oferit in exclusivitate de Casia Communications.

Alte Stiri & Articole

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro