Amway a anuntat vanzari globale de peste 10,9 miliarde dolari in exercitiul financiar incheiat la 31 decembrie 2011. Rezultatele reprezinta o crestere de 17% comparativ cu vanzarile anuale de 9,2 miliarde dolari inregistrate in 2010.
Acesta este al saselea an consecutiv de crestere pentru companie, care a raportat o crestere a vanzarilor in 11 din ultimii 12 ani.
Cu peste 50 de ani de experienta, compania detine acum pozitia de lider in domeniul vanzarilor directe, pe piete cheie precum China, India, Japonia si Thailanda, fiind recunoscuta ca lider mondial in industria sa. Pe fondul castigurilor substantiale din 2011, Amway a inregistrat si o crestere totala a cotei de piata de peste 10%.
„De mai bine de 50 de ani, la nivel global, si de 15 ani in Romania, Amway a contribuit la imbunatatirea vietii oamenilor, oferindu-le acestora posibilitatea de a-si dezvolta o afacere pe cont propriu, sustinuta de marci puternice si produse inovatoare. Succesul nostru se datoreaza milioanelor de distribuitori Amway din intreaga lume, care isi urmeaza obiectivele prin intermediul unei afaceri Amway”, a declarat Steve Van Andel - Presedinte.
Peste 3 milioane de oameni din intreaga lume comercializeaza produse AMWAY in peste 80 de tari si teritorii.
Pe langa sprijinirea Întreprinzatorilor sai, Amway actioneaza ca un sustinator neobosit al industriei de vanzari directe la nivel mondial, dar si in pietele in care opereaza.
Managerii executivi din companie detin peste 50 din pozitiile de conducere ale asociatiilor de vanzari directe la nivel global.
Investitiile in marcile globale NUTRILITE si ARTISTRY, care sunt adevarate motoare de crestere, i-au ajutat pe distribuitorii Amway sa genereze vanzari record in categoriile nutritie si frumusete.
În prezent, NUTRILITE este marca numarul 1 in lume de vitamine si suplimente alimentare, fiind lider in vanzari la categoria de produse pentru nutritie, apropiindu-se de cifra de 4,7 miliarde dolari in 2011. Vanzarile pudrei de proteine NUTRILITE si ale DOUBLE X un supliment alimentar cu vitamine, minerale si fitonutrienti, au inregistrat peste o treime din vanzarile acestei game de produse. Lansarile majore de produse NUTRILITE de anul trecut au inclus suplimentele Memory Builder, Vitamina C Plus cu eliberare prelungita si pudra de proteine din plante.
Produsele de frumusete si ingrijire personala au generat, anul trecut, vanzari de aproape 2,8 miliarde dolari, in principal datorita marcii ARTISTRY, aflata printre primele marci de cosmetice premium din lume ** si lider pe piata chineza, care inregistreaza o crestere rapida. Serul regenerant pentru ten ARTISTRY Intensive, lansat in 2011 la nivel mondial, a fost primul produs dintr-o noua gama de produse de ingrijire a tenului la domiciliu, care ofera beneficii comparabile tratamentelor din clinicile de cosmetica profesionale.
Vanzarile de produse pentru intretinerea locuintei s-au ridicat la 2,2 miliarde dolari, fiind impulsionate de vanzarile puternice ale gamelor de produse eSpring - Sistem de tratare a apei, si AMWAY HOME. Vanzarile de produse din celelalte game care nu se incadreaza in categoriile de suplimente alimentare, frumusete sau ingrijirea locuintei au atins nivelul de 600 milioane dolari in 2011.
Amway este o companie globala care gandeste si actioneaza local, fiind puternic angajata sa faca o diferenta in tarile si orasele in care opereaza.
Aflata la cea de-a noua editie, Campania AMWAY ONE BY ONE pentru Copii a oferit o platforma unica pentru ca Întreprinzatorii si angajatii la nivel mondial sa ajunga la 1,5 milioane de copii in dificultate, prin donatii cumulate de 25 milioane dolari si 200.000 de ore de voluntariat in 2011. Din 2003, campania a ajutat peste 9,5 milioane de copii, cu suma de 166 milioane dolari si 2,5 milioane de ore de voluntariat.
In cadrul acestui program, in ultimii doi ani, Amway Romania, cu sprijinul Întreprinzatorilor sai, a donat maternitatii Polizu, parte a „Institutului Alfred Rusescu”, un aparat medical de inalta tehnologie, conceput in special pentru sectiile de neonatologie si adresata in principal nou-nascutilor cu afectiuni cardiace, precum si 11.000 dolari Asociatiei de Sprijin a Copiilor Handicapati Fizic din Romania. În cadrul miscarii nationale „Milioane de Oameni, Milioane de Copaci” Amway Romania si-a adus contributia la protectia mediului, prin implicarea voluntarilor sai, care au plantat 100 de copaci in Bucuresti.
Cu vanzari globale de 10,9 miliarde dolari in 2011, Amway este una dintre cele mai mari companii de vanzari directe din lume.
Fondata in 1959 si avand sediul in Statele Unite (Ada, Michigan), Amway ofera produse de consum si oportunitati de afaceri in peste 80 de tari si teritorii din intreaga lume, prin intermediul a peste 3 milioane de Întreprinzatori, care isi dezvolta propria afacere. Marcile cu cele mai mari vanzari ale Amway sunt suplimentele alimentare NUTRILITE, produsele de cosmetica si de machiaj ARTISTRY si sistemul de tratare a apei eSpring. Avand peste 20.000 de angajati in intreaga lume, compania Amway este detinuta de familiile Van Andel si DeVos si este condusa de Steve Van Andel, Presedinte al Consiliului de Administratie, si Doug DeVos, Presedinte. În plus, compania este coordonata de un Consiliu de Administratie condus de membri ai celor doua familii si de catre doi directori externi. Compania furnizeaza servicii de dezvoltare si fabricare a produselor, precum si servicii logistice, prin intermediul Access Business Group si Alticor Corporate Enterprises.
Cu sediul central in Bucuresti, Amway Romania si-a inceput activitatea in anul 1997. Amway Romania ofera in prezent peste 600 de produse de inalta calitate pentru cei peste 40.000 Întreprinzatori si clienti in intreaga tara. Urmand strategia globala de modernizare, Amway Romania a facut recent o investitie importanta intr-un nou Business Center care se va deschide in cursul lunii martie.
Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro