Ursus continua sa inoveze si lanseaza noua sticla URSUS Twist-off de 330ml, destinata in mod special restaurantelor, teraselor, cluburilor si barurilor. Aceasta reprezinta, prin forma si caracteristici, spiritul inovator si modernitatea marcii URSUS.Noua sticla se distinge prin detaliile grafice deosebite, renuntandu-se la eticheta clasica in favoarea unui model embossat al logo-ului URSUS in corpul sticlei. Acest element de detaliu subliniaza linia eleganta a noii sticle twist-off si caracterul premium al berii URSUS. De asemenea, capacul sticlei este unul special, care se deschide prin rasucire, fara desfacator, fiind mult mai practic pentru consumatorii prezenti in locatiile HoReCa. Pe gatul sticlei se afla o folie aurie cu logo-ul URSUS si informatii despre produs. Noul URSUS Twist-off se aliniaza astfel evolutiei generale in segmentul premium.
Noua 'forma de succes' si locatiile carora aceasta este destinata, au oferit si inspiratia pentru campania de comunicare. Spotul URSUS Twist-off prezinta intr-un tempo dinamic povestea unui alt fel de succes, respectand platforma de comunicare URSUS si fiind in concordanta cu spotul generic de imagine.
Spotul este filmat in mediul animat pe care-l reprezinta cluburile si viata de noapte apelandu-se si la un element inedit - un autobuz doubledecker. O astfel de schimbare de imagine nu putea decat sa aiba parte de o ampla campanie media - spotul TV, in varianta de 30 de secunde si doua versiuni de 20 de secunde, ruland pe toate canalele relevante pentru publicul tinta. De asemenea, vor exista inserturi de presa si diverse activitati de promovare pe litoral. Spotul TV a fost conceput de agentia de publicitate Publicis si realizat de casa de productie Multimedia Est, costul acestuia ridicandu-se la aproximativ 100.000 de euro.
Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro