UPC Romania a anuntat extinderea grilei sale de canale TV prin introducerea unui nou pachet premium - Bollywood. Pachetul a intrat in premiera pe piata locala in grila de programe UPC.
Noul pachet, Bollywood, include 3 canale TV care difuzeaza filme, seriale si emisiuni de divertisment produse si coproduse in India si in Europa. Cele trei noi canale disponibile in grila UPC - Bollywood TV, Bollywood Classic si Bollyshow - vor difuza, anual, aproximativ 3.000 de ore de continut nou. Pachetul Bollywood le ofera abonatilor UPC posibilitatea de a se bucura de filme artistice, seriale, documentare si emisiuni selectionate special pentru telespectatorii din Romania.
“83% dintre romani se uita zilnic la televizor, iar 28% dintre ei au achizitionat in 2011 pachete de programe suplimentare (potrivit raportului de cercetare “Atitudini si obiceiuri de consum media. Perceptii privind CNA”, dat publicitatii in noiembrie 2011). Este clar ca vorbim de un consum mare de continut media si de gusturi diverse in materie de continut TV. UPC are cea mai extinsa si variata grila de pe piata, care vine in intampinarea preferintelor clientilor”, declara Iulia Florea, COO UPC Romania.
Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro