Un nou serviciu pentru clientii Orange - Contul meu Orange

iunie 7, 2011

In noua varianta, Contul meu Orange ofera un mod de navigare mai simplu si mai intuitiv, o interfata mai prietenoasa si acces rapid la mai multe informatii si servicii. Dintr-un singur cont online Orange, clientii isi pot administra toate numerele Orange, fie de abonament, fie PrePay.

Acestia au la dispozitie mai multe informatii despre factura si listele de convorbiri. De exemplu, de acum isi pot accesa lista de convorbiri din luna curenta, inainte de emiterea facturii. Totodata, pe Contul meu, clientii pot vedea cat au consumat din beneficiile abonamentului sau ale cartelei si cat mai au disponibil.

Acum clientii pot activa sau dezactiva online din Contul meu servicii pentru care pana acum sunau la Serviciul Clienti: suspendarea numarului in caz de furt sau pierdere a telefonului, Redirectionarea apelurilor in caz de urgenta, Mesagerie Vocala, Apeluri internationale sau Roaming, etc.
Clientii au parte de o alta premiera in cadrul acestui serviciu - un abonat Orange poate sa programeze o reincarcare automata lunara pentru orice cont PrePay. La randul lor, clientii PrePay pot transfera creditul existent unui alt utilizator de cartela PrePay sau de abonament reincarcabil.
Cei care nu au inca cont online isi pot activa contul pe www.orange.ro/contul-meu.

Actualizarea serviciului Contul Meu a fost realizata de catre departamentul Online al Orange Romania, alaturi de Senior Interactive si Tremend. În prima etapa, angajatii companiei alaturi de bloggeri au testat noua versiune si si-au exprimat parerea despre ce trebuie imbunatatit sau schimbat.
Clientii Orange au acces la informatii si de pe telefonul mobil prin aplicatia Contul tau Orange. Cei care au telefon cu sistem de operare Android vor putea descarca aplicatia gratuit din Android Market sau din Orange App Shop, de pe telefonul mobil. Aplicatia le ofera acces la informatii despre abonamentul lor sau despre serviciile si produsele Orange. Pentru cei care detin iPhone aplicatia este disponibila de anul trecut.

„Din 2009 Orange Romania a inceput dezvoltarea prezentei sale online prin adaugarea unor noi servicii, precum: magazinul online in 2009 si serviciul de asistenta in 2010. Aceasta dezvoltare, precum si relansarea Contului meu, au fost pasul firesc al evolutiei prezentei in mediul digital a Orange Romania. Acum, pentru clientii nostri este mai usor sa isi gestioneze online contul Orange si sa aiba acces imediat la serviciile disponibile de administrare a contului. Prin tot ceea ce facem vrem sa oferim o experienta prietenoasa, utila si unitara pe site-ul nostru.” a declarat Ady Rugina Online Marketing Manager, Orange Romania.

Alte Stiri & Articole

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro