Un nou instrument de marketing pentru piata bauturilor - RaftOnline.ro

iunie 8, 2010

Conform unui studiu publicat recent de firma americana Forrester Research, europenii din statele cele mai dezvoltate navigheaza pe internet in medie 14,3 ore pe saptamana, in timp ce bugetul de timp alocat vizionarii programelor TV este de 11,3 ore. In acelasi timp, 36% dintre internauti spun ca se uita la televizor mai putin tocmai pentru ca aloca mult timp navigarii pe internet.(sursa: Capital.ro)

Marketingul pe Internet este relativ ieftin in comparatie cu feedback-ul obtinut. Companiile pot atinge o audienta foarte larga cu un buget redus fata de publicitatea traditionala. Natura mediului permite consumatorilor sa studieze si sa cumpere produse in functie de ceea ce doresc.
Boss-ul de la Microsoft spunea ca in viitor afacerile vor fi de doua feluri - pe Internet sau deloc. "Parintele" Kotler demonstreaza in ultima sa carte ca fara Internet nu se mai poate.
ORICARE din actiunile pe Internet genereaza comportamente de marketing pentru ca pana la urma asta e scopul ... cati mai multi oameni sa ajunga la informatia ta si sa ia o decizie in ceea ce o priveste.
Sa nu uitam ratiunile utilizatorilor de Internet, sau "Regula celor 3C" - Cauta, Compara, Cumpara.
Ei CAUTA informatie pe Internet (si aici marketingul trebuie directionat astfel incat sa te gaseasca), COMPARA rezultatele (marketingul trebuie sa stie sa le prezinte cat mai bine) si CUMPARA (marketingul trebuie sa stie sa vanda).
Comunicarea online isi are radacinile in marketingul traditional, dar se ramifica si se diferentiaza intr-o maniera foarte evidenta datorita unei caracteristici unice: INTERACTIVITATEA.
Pe Internet, comunicarea are loc in doua directii si nu doar in una, ca in marketingul traditional. In acelasi timp, vanzatorii si cumparatorii pot incheia tranzactii din casele sau birourile lor, la orice ora din zi sau din noapte.
RaftOnline.ro da posibilitatea consumatorilor de pretutindeni sa cunoasca informatiile esentiale despre produsele prezente in acest Portal,informatii legate de misiunea si valoriile fiecarui brand,pretul si calitatea fiecarui produs in parte...
Prin intermediul RaftOnline puteti comunica direct cu potentialii consumatori si de ce nu chiar cu competitorii dumneavoastra. Cum e posibil asa ceva?
Newsletter-ul RaftOnline - puteti taransmite o serie de communicate, promotii ale produsului/produselor pe un anume lant de magazine, evenimente, lansari, unei baze de date formate din consumatori bine educati numiti si trend-setter, dar nu in ultimul rand unor oameni implicati activ in domeniu.

Alte Stiri & Articole

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro