Un nou brand pe timp de criza: luxul accesibil

mai 22, 2009

Exclusivitate, rafinament, clasa, extravaganta, high-quality, elita. Acestea sunt doar cateva dintre sintagmele care definesc o categorie privilegiata, indiferent despre ce domeniu este vorba: categoria de lux. Astfel, luxul a fost intotdeauna perceput de majoritatea persoanelor ca fiind ceva scump si greu de obtinut. Criza financiara aduce insa o schimbare in acest sens. Oricat ar fi de greu de crezut, luxul nu a fost niciodata mai accesibil decat acum, pentru majoritatea turistilor. Affordable luxury, sintagma care altadata definea un nonsens, lanseaza turismul intr-o noua era a serviciilor de inalta clasa si a resorturilor exclusiviste la preturi accesibile, pentru mai multe buzunare.

Redefinirea luxului apare in contextul in care criza financiara este o prezenta constanta in aproximativ toate domeniile. Acest proces transforma destinatiile de top, in care altadata aveau acces doar elitele, in destinatii accesibile si pentru clasa medie, fara eforturi financiare deosebite. Mai mult, destinatiile turistice de lux au devenit accesibile fara a scadea calitatea serviciilor sau confortul de nivel inalt oferit turistilor. Turistii din ziua de azi au cerinte speciale legate de raportul bani confort. Astfel, accesibilitatea crescuta a luxului nu duce la o calitate redusa a serviciilor oferite de hoteluri ci dimpotriva, prevede doar o scadere a tarifelor, ca si strategie reactiva la instabilitatea financiara din acest moment. De altfel, turistul de astazi nu este numai bine informat sau experimentat ci detine si un simt bine dezvoltat pentru valoarea banilor cheltuiti raportat la calitatea vacantei., declara Csaba Garamszegi, Manager Best Reisen Romnia. Acesta mai adauga Luxul nu este ceva esential dar este cu siguranta o sursa de placere, confort personal si rasfat. Tocmai de aceea, o vacanta la standardele cele mai nalte dar la un pret modic este binevenita, in orice moment, pentru fiecare dintre noi. Ofertele noastre pentru vacante affordable luxury se refera la Turcia, in special Antalya. Un sejur de 8 zile si 7 nopti, la un hotel de 5* in regim all inclusive, porneste de la 649 de euro iar un sejur de aceeasi durata, la un hotel de 4 * n regim all inclusive porneste de la 479 euro, cu toate taxele incluse. Pretul vacantelor enumerate mai sus include zbor charter direct Bucuresti Antalya Bucuresti sau Cluj Antalya Cluj, tranferuri, cazare si masa conform ofertei, asistenta si ghid turistic in limba romna cat si toate taxele de aeroport si de viza.

Luxul devine accesibil pe timp de criza si este o solutie reciproc avantajoasa, atat pentru turisti cat si pentru cei care activeaza in industria turismului, in special hotelieri. Ieftinirea serviciilor si sejururilor considerate altadata exclusiviste este considerata a fi o buna modalitate de a veni in intmpinarea cerintelor si necesitatilor turistilor.

Alte Stiri & Articole

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro