Twitch a ales Google în faţa altor oferte

Este confirmat faptul că YouTube este aproape de finalizarea cumpararii site-ului de difuzare live, Twitch, după ce Twitch a refuzat mai multe oferte din partea unor companii precum Microsoft.

Potrivit unei surse apropiate celor două companii, acestea au căzut de acord asupra unui preţ (1 miliard de dolari) şi urmează să stabilească ultimele detalii în legătură cu independenţa de care Twitch va dispune.

Se presupune că Twitch a evaluat posibilele oferte foarte atent, dar a ales în cele din urma Google ca fiind cea mai potrivită opţiune pentru a ajuta compania să crească în următorii ani, şi să devină definitv o platformă de difuzare live a jocurilor. Compania a strâns 20 de milioane de dolari de la investitori în 2013 şi este posibil ca acest profit să crească în acest an.

Dar capitatul nu este singurul lucru pe care aceştia îl urmăresc. Potrivit unor surse, Twitch a avut mai multe oferte cu un capital mai ridicat, dar decizia a fost bazată şi pe un criteriu care ar putea ajuta Twitch să controleze cantităţi foarte mari de difuzare live la scară globală.