Un poster de tip afis publicitar este format dintr-o coala de carton, hartie, PVC sau alt material pe care sunt imprimate imagini si/sau text pentru a transmite un anumit mesaj publicitar.
Cea mai comuna tinta a unor astfel de resurse sunt scopurile comerciale, dar nu este singura. Exista si afise informationale, politice, culturale si religioase.
Mesajul unui afis publicitar insoteste, de obicei, alte materiale publicitare, deoarece de obicei face parte dintr-o campanie publicitara sau promotionala.
Nu adaugati prea mult text pe afisul publicitar!
Mai mult decat atat, un afis publicitar nu reprezinta o reclama complexa!
Multi oameni devin confuzi cand scriu un afis, iar stilul pe care il scriu il face sa arate ca o mica reclama. Majoritatea IMM-urilor nu isi permit afise, folosesc publicitate, dar daca ai ocazia sa faci afise publicitare pentru compania ta, fa-o sa para un afis multinational! Dar nu insela pe nimeni si nu supraestima serviciul tau.
Textul foloseste un singur font, si pana la 2 culori!
Am vazut multe postere cu text indraznet, cursiv, regulat si subliniat si 3-4 culori diferite. Privind astfel de postere este obositor si pare sa te mustre. Simplitatea scrisului este cel mai important aspect al designului.
Titlul, nu sloganul, ar trebui sa iasa in evidenta!
In 99% din cazuri, nu sloganul este cel care vinde, ci titlul! Acesta este apelul la actiune de care multe produse trebuie sa se vanda mai bine. Apeleaza la Marele Print pentru oferta accesibila la afis publicitar!
In secolul al XVIII-lea, Alois Senefelder a pus bazele litografiei, din care s-au nascut sistemele de tip afis publicitar, iar mai tarziu comunicarea vizuala va lua forme mai complexe. Istoria evolutiei afiselor publicitare a inceput in secolul al XIX-lea odata cu dezvoltarea litografiei si nevoia de artisti inovatori.
Un alt rol important in dezvoltarea acestei metode de publicitate il reprezinta factorii culturali, sociali si politici ai vremii, precum si cererea in crestere a publicului. Definitia unui afis il prezinta ca pe o arta grafica care mobilizeaza, informeaza, face reclama sau ghideaza.
In ultimii ani, pe masura ce tehnologia s-a dezvoltat si comportamentul consumatorilor s-a schimbat, atat designerii, cat si publicul au crescut cerintele cu privire la rezultatul final. In prezent, scopul afiselor este sa atraga atentia, sa iasa in evidenta si sa impresioneze oamenii prin modul in care ideile si mesajele lor sunt diseminate. Folosim tehnologie moderna si diverse suporturi de hartie pentru a va oferi servicii personalizate de tiparire a afiselor publicitare in functie de cerintele si nevoile dumneavoastra. Apeleaza cu incredere la Marele Print!
Comunicat preluat de pe LivePr.ro » Tu cate informatii cunosti despre istoria unui afis publicitar?
Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro