Brand-ul companiei cehe TrustPort a asigurat securitatea informatiilor summit-ului NATO de la Praga din anul 2002 iar in prezent de performantele sale beneficiaza banci cehe precum Erste Bank, Ministerul Economiei si Agriculturii, primariile unor importante orase, institutii publice si private
Noua viziune de brand TrustPort va fi pusa in aplicare in luna septembrie 2008 in cadrul unei campanii integrate de presa cand va fi lansata intreaga gama de solutii de securitate. La baza noii viziuni sta idea ca traim intr-o lume digitala marcata continuu de pericole informatice, numeroase si grave prin consecintele sale. Brand-ul companiei cehe TrustPort a asigurat securitatea informatiilor summit-ului NATO de la Praga din anul 2002 iar in prezent de performantele sale beneficiaza banci cehe precum Erste Bank, Ministerul Economiei si Agriculturii, primariile unor importante orase, institutii publice si private. Astazi brand-ul TrustPort se bazeaza pe tehnologii si solutii de securitate de ultima generatie si deserveste o piata cu un grad ridicat de maturitate din 37 de tari, cu traditii si culturi diferite, oferind servicii globale integrate de securitate. Cu toate ca la nivel mondial cheltuielile efectuate in cercetare sunt din ce in ce mai mari, pierderile provocate firmelor de atacurile cibernetice, care nu investesc suficient in solutii de securizare a retelelor informatice, au fost la nivelul anului trecut de peste 100 miliarde $. TrustPort este un producator si furnizor de solutii de securitate, care sosit de curand pe piata din Romania, doreste sa ofere: -in primul rand ca producator de software cele mai performante si sigure solutii confirmate de organisme internationale de profil; -in al doilea rand ca furnizor o gama larga de optiuni TrustPort cu protectie proactiva superioara impotriva virusilor, a programelor spyware, a mesajelor tip spam sau a tentativelor de fraudare tip phishing. Era marilor giganti, producatori in domeniu se clatina, investitiile facute de acestia in cercetare-dezvoltare au scazut, multe solutii excelente la vremea lor nu mai sunt compatibile cu nivelul tot mai crescut al infractiunilor cibernetice, a pirateriei, a unei piete de malware mondiala in plina expansiune. Romania, din punct de vedere al atacurilor cibernetice nu este ocolita, asa cum cred inca unele companii, ca sunt suficiente masuri minime de securitate, in sensul ca nu exista inca soft-uri care sa atace in mod direct, si din aceste motive aloca foarte putin din buget cheltuielilor destinate achizitionarii celor mai performante si garantate solutii de securitate. Companiile care au investit insuficient in solutii de securitate vor fi nevoite sa aloce sume importante, sa investeasca agresiv in urmatorii ani pentru a salva din pierderile inregistrate si in final compania. TrustPort prin gama sa de solutii de securitate - Antivirus si produse adiacente - se adreseaza celor trei grupe de utilizatori (home-user, business si companii). Constituie o noutate in materie de tehnologie avansata de recunoastere si eradicare a aplicatiilor malware, folosirea a 5 motoare de scanare, fiecare dintre acestea oferind ceva in plus si diferit in procesul de scanare, asigurand o excelenta rata de detectie si protectie atat in ceea ce priveste virusii cunoscuti cat si a celor noi aparuti. Pentru aceste considerente si nu numai, TrustPort se doreste a fi un brand preferat si in Romania. Innovative Office introduce pe piata de IT din Romania cea mai recenta generatie a produselor TrustPort. Lucia Simion Director General www.trustport www.innovativeit.ro
Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro