Tricouri personalizate un alt mod de promovare

noiembrie 19, 2013

A mai ramas aproximativ o luna de zile pana in perioada sarbatorilor de Craciun. In functie de sectorul de activitate, de targetul caruia i se adreseaza, numeroase companii au pregatit o varietate de campanii sau materiale promotionale pentru aceste evenimente. Fara a copia insa la indigo solutiilor altor firme concurente, insa nici fara a ramane in trecut, trebuie noi insine sa ne dezvoltam cele mai potrivite obiecte promotionale - fie ca le pregatim pentru a fi acordate ca si cadou, a fi vandute sau a fi folosite doar de angajatii (ori colaboratorii) nostri. In vasta categorie de astfel de produse, se remarca un anume segment, in gama de articole de imbracaminte -
tricourile - vezi aici tricouri personalizate pentru piata din Romania. Acestea pot sa fie folosite atat in gama de retail dar nu numai. Avantajele acestora le vom enumera in randurile de mai jos:

1. Utilizare
Tricourile personalizate pot sa fie disponibile spre achizitie si apoi realizate intr-o gama extrem de variata de marimi, acoperind in mod efectiv orice nevoie. Luam in calcul variantele pentru copii mici - mergand apoi pana la XXL.
2. Materiale
Predominant, se merge pentru variante de bumbac sau poliester (uneori si in combinatie).
3. Branduri de renume
In alegerea materialului brut (ca sa il numim asa), in Romania se poate alege intre marcile producatoare de tricouri special concepute pentru a fi personalizate: Fruit of the Loom, Roly, Move, Sirocco, Gildan, Adler, Biosfair Tee.
4. Culori
Din punct de vedere al culorilor si nuantelor, se pot gasi orice modele, pentru orice gust.
5. Personalizare
Inscriptionarea se poate realizate prin mai multe modalitati: termotransfer, imprimare digitala, broderie, sublimare, serigrafie.
6. Tipurile unor astfel de tricouri
Am lasat la urma acest aspect, tocmai pentru ca este unul dintre cele mai importante. El se refera la categoria de produse, la croiala, la modul sau locul in care sunt folosite. Astfel, centrele specializate ofera o varietate de articole, toate trecute in acest segment de produse: tricouri personalizate cu maneca scurta, lunga sau fara; de tip polo; hanorace; luminoase in intuneric; jachete; maieuri; bustiere; rochite; bluze de vant; fleece; sorturi; bluze. Alte accesorii ce intra foarte adesea in aceasta categorie sunt si esarfele, bandanele, prosoapele.

Ia in calcul ca aceste tricouri personalizate, indiferent de firma care le realizeaza sau scopul la care sunt folosite sa aiba imprimate elemente precum - logo, date de contact si de identificare a firmei, alte elemente de brand. De asemenea, daca tot am vorbit de Craciun, de Revelion si de Anul Nou, putem opta pentru modele de design sau de grafica ce sa incorporeze astfel de elemente vizuale. Alege sa fii original, pastrand insa reperele si indicatiile specialistilor, pentru ca munca ta sa fie cat mai eficienta! Pentru mai multe detalii, nu ezita sa consulti oferta de tricouri personalizate a Bursa de print!

» Preluat de pe LivePr.ro - Tricouri personalizate un alt mod de promovare

Alte Stiri & Articole

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro