Pentru construirea si dezvoltarea unui brand puternic este nevoie de timp, munca, resurse, multa inteligenta si multa grija. Nu doar multinationalele pot avea branduri. Orice companie care investeste timp si atentie in respectarea promisiunilor pe care le face catre clienti poate avea un brand.
Brand Backstage intra in culisele managementului de brand si raspunde la intrebari precum: Ce face un nume oarecare sau un produs sa fie brand? Cum se construieste si cum se intretine un brand? Ati inceput sa va ganditi? Mai multe puteti afla la Trainingul de Brand Management pentru IMM-uri Brand BackStage (www.marketingforum.ro) din 14 - 15 Februarie.
Trainingul Brand BackStage (www.marketingforum.ro) se adreseaza persoanelor cu responsabilitati de marketing in cadrul unor companii mici si mijlocii. Scopul trainingului este de a oferi o imagine schematica asupra importantei brandingului si a pasilor de baza in crearea si managementul unui brand.
Tematica Trainingului 'Brand BackStage':
1. Ce este un brand
Originea brandului: o privire in trecut
Importanta brandului in prezent, tendinte
Elemente de diferentiere: brand versus produs
Brandul, un garant al calitatii
2.Tipuri de brand-uri
Brand de produs
Brand de servicii
Brand corporatist
Brand-uri speciale
3. Procesul de dezvoltare a unui brand
Cunoastea pietei si a tendintelor
Pozitionarea unica in mintea consumatorului
Arhitectura de Brand
Formele de exprimare ale Brandului
Internalizarea Brandului in Companie
Managementul Brandului
Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro