Un clasament al celor mai valoroase 100 de branduri internationale, realizat de catre Business Week, claseaza Microsoft pe pozitia a treia dupa Coca-Cola si IBM, iar pe Apple pe locul 20, informeaza arstechnica.com.
Topul a fost realizat pe baza datelor colectate in decurs de 12 luni, ultima luna fiind iunie 2009. Clasarea brandurilor globale s-a realizat dupa o formula a celor de la Interbrands, formul care calculeaza valoarea brandurilor in functie de veniturile obtinute in afara tarii de origine, recunoasterea de catre clienti la un nivel international si transparenta in ceea ce priveste strategia de marketing sau datele financiare. Astfel au fost eliminati o serie de giganti ai telecomunacatiilor care actioeaza in tari diferite sub marci diferite, companii aeriene pentru care factorii de departajare sunt mult prea complicati, sau marci din domeniul farmaceutic.
Mai jos puteti vedea lista celor mai bune 20 de branduri internationale clasate in functie de valoarea de piata. Topul complet poate fi consultat in Business Week.
Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro