Titlul de Agentie a Anului revine pentru cel de-al treilea an consecutiv Leo Burnett Romania

Leo Burnett Romania a obtinut sambata seara, in cadrul Festivalului de Publicitate Ad’Or, 11 premii, incluzand marele trofeu. Premiile au revenit celor mai creative lucrari inscrise in urmatoarele categorii:

La categoria bauturi nealcoolice cel mai bun spot TV a fost desemnat “Pescarul” si cel mai bun print lucrarea “Balena”, brand Prigat, client Quadrant Amroq Beverages.
Sectiunea mass-media a adus agentiei premiul pentru cel mai bun spot TV “Academia barbatilor”, realizat de Leo Burnett pentru brandul Tabu, client Academia Catavencu.
Categoria produse de intretinere casnica a adus Leo Burnett distinctia pentru cel mai bun spot TV “Atlasul”, brand Tide, client Procter&Gamble.

La categoria vanzari si distributie cele mai bune spoturi TV au fost “Dezordinea” si “Semaforul, realizate pentru Altex iar in cadrul sectiunii electronice si electrocasnice premiul a revenit spotului ”Razboiul stelelor” pentru brandul Teletech.

Agentia a obtinut la categoria colaterale – media inovativa premiul pentru campania Extra Energie, brand Prigat Activ.

Premiile obtinute de Leo Burnett la aceste categorii au fost incununate de urmatoarele distinctii: Campania Anului “Energie naturala” realizata pentru Prigat, Spotul Anului pentru “Academia barbatilor”, brand Tabu si cel mai bun Outdoor pentru lucrarea “Balena” , brand Prigat.

“Leo Burnett a confirmat din nou ca este agentia cu cea mai buna strategie si creatie din Romania. Dupa de la Effie 2005 am obtinut cele mai multe premii, a venit randul Ad’Or, unde am obtinut pentru a treia oara consecutiv titlul de Agentie a Anului.

Ma bucura ca un nou juriu, format de data aceasta din 3 britanici si 2 cehi, apreciaza lucrarile Leo Burnett. Pentru al treilea an consecutiv luam premiul pentru Spotul Anului. De asemenea, in ultimii trei ani am luat fie premiul pentru Printul Anului, fie pentru Outdoorul Anului, iar Campania Anului este, la fel ca si anul trecut, semnata de Leo Burnett. Asta demonstreaza ca suntem la fel de buni pe toata gama de expresii publicitare.

Sunt fericit ca am castigat premii anul acesta pentru clienti si marci curajoase: Altex, Prigat, Academia Catavencu si nu in ultimul rand, Procter&Gamble. Succesul lor de piata nu face decat sa confirme teza noastra ca publicitatea creativa vinde mai bine. Iar faptul ca sunt exact aceiasi clienti pentru care am castigat si premii Effie, cred ca vorbeste de la sine despre relatia de incredere si parteneriat in care lucram.

De asemenea, m-am bucurat ca am castigat Campania Anului pentru Prigat, cel mai premiat brand romanesc, acelasi brand care a castigat si un Ceas de Aur la Portoroz, dovedind astfel ca Ad’Or functioneaza si in afara tarii.

A fost o competitie frumoasa, cu surprize placute din partea unor agentii care au dovedit ca nu conteaza marimea, daca ai ceva de spus. Felicitari pentru Totem si Propaganda, agentiile care au demonstrat ca Ad’Or nu este vreo “afacere de familie” a agentiilor mari, ci un forum care rasplateste creativitatea, de oriunde ar veni ea. Multumim colegilor de la McCann, care ne-au tinut “in priza” si anul acesta. Competitia ascute reflexele si ne face sa devenim, cu totii, mai buni de la an la an” precizeaza Bogdan Naumovici, Creative Director CEE Leo Burnett. (Leo Burnett)