Tipuri de pastile de slăbit și metode care funcționează

Pastilele de slabit ne garanteaza in toate reclamele, indiferent de caile de comunicare, pierderea kilogramelor in plus, ca printr-o minune. Nicio dieta nu este necesara, exercitiile sunt pentru cei care au timp de pierdut, iar ele – pastilele de slabit – raman micul nostru miracol. Reprezinta insa aceste pastile un miracol intr-adevar, sau consecintele negative pot fi greu de controlat? Si nu vrbesc indeobste de dependenta pe care o pot da si de care trebuie sa ne ferim.

Mai intai de toate trebuie sa stim ca pastilele de slabit sunt de doua tipuri: cele recomandate de medic si cele pe baza de plante – care, atentie, desi se pot cumpara fara prescriptie, este necesar un aviz medical in prealabil.

Pastilele pe baza de prescriptie medicala contin sibutramine, diethylpropion si phentermine, substante care actioneaza la nivel nervos, creand senzatia de satietate sau taierea poftei de mancare. Orlistatul este o alta substanta care conduce la neabsorbtia grasimilor, acestea ajungand aproape instantaneu sa fie eliminate prin scaun.

Pastilele pe baza de plante, care pot fi cumparate fara o reteta au insa acelasi proces: acela de a bloca pofta de mancare si a arde cu repeziciune grasimile. Indiferent de pastilele de slabit la care apelezi, ar trebui sa stii insa ca reactii adverse precum insomniile, palpitatiile, cresterea tensiunii arteriale, gastrita sau ulcer, afectiuni ale rinichilor sau ale ficatului, reducerea pulsului, cresterea riscului de atac de cord sunt doar cateva dintre riscurile la care te expui.

Asadar, daca ai incercat toate metodele de slabit si niciuna nu a dat rezultate, inainte de a merge la un medic pentru o reteta, incearca totusi sfaturile unui nutritionist si combina un regim sanatos, fara duritate, combinat cu exercitii fizice.

Exercitii de slabit – Pilates

pilates-exercitii

Pilates este un set de exercitii fizice de baza care ajuta la mentinerea siluetei prin eliminarea stratului adipos. Ajuta la arderea grasimilor, creste mobilitatea si flexibilitatea articulatiilor, creste rezistenta la efortul fizic, mareste capacitatea pulmonara si poate imbunatati viata sexuala. Daca resimtim dureri cauzate de asezarea defectuoasa a coloanei vertebrale, exercitiile Pilates pot ajuta la corectarea pozitiei spatelui.

Exercitiile Pilates pot fi practicate de toata lumea indiferent de varsta, fiind niste exercitii de slabit foarte relaxante atat pentru fizic cat si pentru psihic. Regula de baza in Pilates este sa respiri corect. Respiratia este extrem de importanta pe tot parcursul exercitiului deoarece ajuta la imbunatatirea circulatiei sanguine: inspira pe nas si expira pe gura intr-un ritm cat mai regulat.

Exercitiile Pilates se executa cu miscari lente si controlate ale corpului, dar si cu o atentie sporita asupra miscarilor si respiratiei. Daca vreti sa va apucati de exercitii de slabit , va prezentam 3 exercitii Pilates pentru incepatori:

Exercitiul I – Cu spatele lipit la podea, fara arcuirea coloanei vertebrale, se ridica si se indoaie picioarele astfel incat sa se obtina un unghi de 90 de grade. Ridicarea capului din pozitie orizontala se va face prin arcuirea coloanei vertebrale pana la atingerea barbiei de piept. Picioarele si capul trebuie sa ramana in aceeasi pozitie pe tot parcursul exercitiului. Bratele trebuie sa fie intinse pe langa corp si se vor ridica si cobora, odata cu incordarea muschilor abdominali.

Exercitiul II – Tot din pozitie orizontala, cu bratele intinse in prelungirea corpului si picioarele departate la nivelul umerilor. Miscarea se face prin ridicarea usoara a trunchiului fara ajutorul bratelor, pana in pozitia perpendicular pe sol. Coborarea se face prin aducerea trunchiului in pozitia orizontala cu bratele in prelungirea corpului.

Exercitiul III – Intins pe podea, din pozitie orizontala, se ridica un picior la piept si se sustine cu ambele brate in timp ce celalalt picior ramane intins si ridicat. Apoi se ridica umerii si capul prin arcuirea coloanei vertebrale. Aceasta miscare consta in aducerea alternativa a picioarelor la piept si mentinerea pentru un moment in acea pozitie, odata cu incordarea muschilor abdominali.

Alimente care te ajută să slăbești

mere-pentru-slabire

Diete-minune sunt pe toate drumurile. Majoritatea, de ce s-o lungim, nu-si fac efectul decat pe termen scurt. Altele sunt eficiente, insa extrem de chinuitoare. Pentru acelea dintre voi care nu se simt destul de puternice sa tina asemenea cure de slabit, cercetatorii au facut o lista a alimentelor satioase , care te fac sa te simti „plina” inainte de a manca peste masura si care, in acelasi timp, contin nutrientii, vitaminele si minerale necesare unui corp sanatos.

Nu va asteptati sa le mancati o saptamana si sa scapati brusc de 4 kilograme. Totusi, daca tineti cont de ele si le introduceti cat mai frecvent in regimul alimentar, veti avea surprize (placute):

  • Merele. Contin 85% apa, restul fiind reprezentat de doua tipuri de fibre bune pentru slabit, solubile (care potolesc foamea) si nesolubile (care dau senzatia de plin), dar si multa vitamina C, retinuta in coaja.
  • Conopida. Este unul dintre putinele alimente care pot fi consumate in cantitati nelimitate in timpul unei cure de slabire (alaturi de spanac si brocoli). Are cantitati mari de vitamina C si de acid folic, elemente esentiale in diete. Una din multele retete simple si rapide cu conopida este piureul: fierbeti o capatana de conopida, pasati-o si amestecati-o cu sare, putina branza si o jumatate de lingurita de unt.
  • Iaurtul slab. Un studiu al Universitatii din Tennesse descrie cum, la finalul unui program de pierdere in greutate de 12 saptamani, participantii care mancasera 3 portii de iaurt pe zi pierdusera de doua ori mai multe kilograme decat restul. Din fericire, iaurtul poate face parte din multe retete usoare: dressing-urile de salate si sosurile cu iaurt sunt un deliciu.
  • Supele/ciorbele. Lichidul din supa da volum alimentelor si da si senzatia de plin, automat ducand la un consum redus de calorii. Evident, cele mai indicate sunt ciorbele de legume, facute dupa retete romanesti sau nu.
  • Ouale. Potrivit unui studiu realizat de Colegiul American pentru Nutritie, persoanele care mananca 2 oua la micul dejun vor consuma cu 400 de calorii mai putin decat restul de-a lungul urmatoarelor 24 de ore.
  • Fulgii de ovaz. Un studiu amplu, intins pe 6 ani, a aratat ca persoanele care mananca un mic dejun cu cereale (in stare cat mai bruta, nu cele frumos ambalate din comert), au un indice de masa corporala mult mai mic decat al celor care sar peste prima masa a zilei. In plus, fulgii de ovaz, care pot fi inclusi in destule retete rapide , cu precadere salate, sunt considerati cel de-al treilea cel mai satios aliment existent.
  • Alunele. Nu va asteptati, nu e asa? Ei bine, desi se stie ca „alunele ingrasa”, in realitate persoanele care consuma alune de-a lungul intregii zile isi tin mai bine greutatea sub control decat cele care le evita.
  • Pestele. Potrivit unui studiu amintit si mai sus, pestele este cel mai satios aliment. De mentionat aici o cercetare conform careia oamenii care consuma peste la pranz vor manca o cina cu 11% mai consistenta decat cei care opteaza pentru vita. Din ciclul retete rapide: cumparati peste file, il puneti pe gratar si ii dati gust cu un sos de lamaie, unt si capere.
  • Bulgurul. Este acel grau cu boabe mai mari. Se fierbe in doar 10 minute si este mai gustos decat orezul. Cateva retete usoare : amestecati bulgurul cu piept de pui taiat mic, bulion si inele de ceapa calite sau, pentru desert, amestecat-l cu iaurt si miere si veti avea parte de un deliciu.

Comunicat preluat de pe LivePr.ro  » Tipuri de pastile de slăbit și metode care funcționează

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro