Cea de-a 8-a editie a Romanian PR Award isi prelungeste data limita de inscrieri in competitie. Agentii de PR, companii, ONG-uri si institutii de stat se pot inscrie la PR Award pana marti, 14 septembrie 2010, ora 18.00. Studentii sunt asteptati sa-si depuna aplicatiile tot pana la aceasta data.
In competitie pot fi inscrise una sau mai multe campanii in cadrul sectiunilor: Comunicare corporatista, Comunicare pentru administrarea riscurilor, a crizelor si a oportunitatilor, PR pentru marketing, Comunicare interna, Social media pentru PR, Responsabilitate sociala, Organizatii non-guvernamentale. Societate civila, Comunicare in domeniul public, Buget - / creativitate +. Studentii concureaza la categoria Junior PR Award.
Cele mai bune proiecte inscrise vor fi premiate cu ocazia Galei PR Award, in seara zilei de 6 Octombrie 2010, la Palatul Parlamentului.
Jurizarea competitiei
Prin traditie, jurizarea competitiei este asigurata de o echipa internationala de practicieni, cercetatori si manageri, personalitati recunoscute pentru expertiza si experienta lor in domeniul Relatiilor Publice. Juriul este prezidat de Peter Debreceny (SUA), Chairman al Institute for Public Relations (IPR) si Vice-Presedinte Arthur W Page Society, reunind 30 de profesionisti de comunicare din 7 tari.
Criteriile de jurizare pot fi consultate la www.praward.ro
Inscrierile se fac la: www.praward.ro
Evenimentele Romanian PR Week se vor desfasura la Palatul Parlamentului, in perioada 5-7 Octombrie 2010. Agenda PR Week va fi disponibila pe site-ul evenimentului incepand cu data de 10 septembrie, cand vor incepe si inscrierile.
Parteneri si sponsori
Evenimentele Romanian PR Week sunt sustinute de US Institute for Public Relations (IPR), Camera Deputatilor, Clubul Companiilor de Relatii Publice (CCRP), Asebuss, de sponsorii BCR, Pfizer, Coca-Cola Hellenic, Ursus Breweries, Microsoft, MOL Romania, Rompetrol, AVON Romania, RH Printing, Publica, Casa de traduceri, Crowne Plaza, si de partenerii media: Hotnews, Romania Libera, Europa FM, Revista Cariere, Revista BIZ, Wall-Street, PR Romania, Markmedia.ro, strategic.ro, Radio RFI, CSR Romania, Stiriong.ro, Comunicatedepresa.ro, Comunicatemedia.ro, Centruldepresa.ro si Calendarevenimente.ro.
Despre organizator
Forum for International Communications este o organizatie non-guvernamentala care cultiva in mediul comunicatorilor profesionisti standardele etice si de performanta ale profesiei de relatii publice. Fundatia organizeaza din 2003 competitia Romanian PR Award si evenimentul Romanian PR Week, impuse drept cele mai importante evenimente de recunoastere a excelentei in domeniul comunicarii de afaceri din Romania. Cu sprijinul US Institute for Public Relations, fundatia a implementat in 2009 cercetarea nationala "Media Transparency and Media Practices in Romania" si deruleaza in prezent o serie de programe educationale, prelegeri si dezbateri publice, cursuri si training-uri de formare profesionala si o serie de intalniri informale intre profesionistii domeniului. In martie 2006, fundatia a initiat programul CSR Romania cu scopul de a promova bunele practici in domeniul responsabilitatii sociale corporatiste. In aprilie 2009, Forum a lansat portalul de resurse PR Romania.
Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro