Cea de-a 7-a editie a Romanian PR Award isi prelungeste data limita de inscrieri in competitie. Agentii de PR, companii, ONG-uri si institutii de stat se pot inscrie la PR Award pna luni, 7 septembrie 2009, ora 18.00. Studentii sunt asteptati sa-si depuna aplicatiile tot pna la aceasta data.
In competitie pot fi inscrise una sau mai multe campanii in cadrul sectiunilor: Comunicare corporatista, Comunicare pentru administrarea riscurilor, a crizelor si a oportunitatilor, PR pentru marketing, Comunicare interna, Responsabilitate sociala, Organizatii non-guvernamentale. Societate civila, Comunicare in domeniul public, Buget - / creativitate +. Studentii concureaza la categoria Junior PR Award.
Cele mai bune proiecte inscrise vor fi premiate cu ocazia Galei PR Award, in seara zilei de 30 septembrie, la Palatul Parlamentului.
Cu o comunicare dinamica si concentrata pe continut, cu informatie consistenta oferita de profesionisti in comunicare, cu noi membri in juriu, cu noi parteneri, cu o oferta clara pentru tinerii candidati la o cariera in comunicare, cu o miza puternica pentru piata romneasca a comunicarii de afaceri, cu traditie si cu o promisiune, Romanian PR Award s-a transformat intr-o campanie de constientizare a importantei comunicarii in spatiul public romnesc.
Jurizarea competitiei
Prin traditie, jurizarea competitiei este asigurata de catre o echipa internationala de practicieni, cercetatori si manageri, personalitati recunoscute pentru expertiza lor in domeniul Relatiilor Publice. Anul acesta, juriul este prezidat de Peter Debreceny (SUA), Chairman al Institute for Public Relations (IPR) si Vice-Presedinte Arthur W Page Society, reunind 32 de specialisti in comunicare din 7 tari.
"Sunt onorat sa fiu pentru al treilea an consecutiv membru in juriul competitiei Romanian PR Award si astept cu mare interes sa fac schimb de experienta cu colegii mei din Romnia", a declarat Peter Debreceny. "Dinamica fara precedent a noilor canale si instrumente de comunicare este o oportunitate, dar si o mare provocare pentru profesionistii din PR. Mai mult dect oricnd, campaniile de PR au o importanta strategica pentru companii", considera Debreceny.
Criteriile de jurizare si inscrierea
Criteriile de jurizare sunt conforme standardelor de performanta ale Asociatiei Internationale de Relatii Publice (IPRA): Oportunitatea campaniei, Cercetarea, Planificarea, Executia, Evaluarea si Creativitatea. Acestea pot fi consultate la www.praward.ro
Inscrierile se fac la: www.praward.ro
Evenimentele Romanian PR Week
Evenimentul se va desfasura la Palatul Parlamentului, in perioada 29 septembrie 1 octombrie, si reuneste Congresul International PR Week, PR Award Gala Night si un training tematic de o zi. Congresul propune anul acesta 5 dezbateri pe teme actuale precum: PR 2.0: Consecintele tehnologiilor web 2.0 asupra practicii de relatii publice; Lobbying; Etica in PR: repere, tendinte si controverse; De la Public Relations la Public Engagement; Creativitate in PR. Agenda PR Week va fi disponibila pe site-ul evenimentului la inceputul lunii septembrie, cnd vor incepe si inscrierile.
Parteneri si sponsori
Evenimentele Romanian PR Week se desfasoara sub patronajul Camerei Deputatilor si sunt sustinute de Institute for Public Relations (IPR), Camera de Comert a Romniei, de sponsorii BCR, Pfizer, Coca-Cola Hellenic, Ursus Breweries, Microsoft, Henkel, MOL Romania, real,- Hypermarket, Hotnews.ro, Dacia, Publica, Casa de traduceri, Polirom, Curtea Veche, Grafica & Tipar, Comunicatii Mobile si Tritonic, si de partenerii media: Money Channel, Cotidianul, Hotnews.ro, Business Standard, Money Express, Revista Cariere, Money.ro, PR Romania, Markmedia.ro, Wall-Street, 9AM, Focus Vest, Corporate News, Stiriong.ro, Calendar Evenimente, pr progress, metropotam.ro si bizcampus.ro.
Despre organizator
Forum for International Communications este o organizatie non-guvernamentala care cultiva in mediul comunicatorilor profesionisti standardele etice si de performanta ale profesiei de relatii publice. Fundatia organizeaza din 2003 competitia Romanian PR Award si evenimentul Romanian PR Week, impuse drept cele mai importante evenimente de recunoastere a excelentei in domeniul comunicarii de afaceri din Romnia. Fundatia coordoneaza in prezent o cercetare nationala de "Etica in PR", o serie de programe educationale, prelegeri si dezbateri publice, cursuri si training-uri de formare profesionala si o serie de intlniri informale intre profesionistii domeniului. In martie 2006, fundatia a initiat programul CSR Romnia cu scopul de a promova bunele practici in domeniul responsabilitatii sociale corporatiste. In aprilie 2009, Forum a lansat portalul de resurse PR Romania.
Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro