Tentativele de frauda au scazut cu 15% in 2011 – ePayment

Tentativele de frauda la plata online in magazinele care lucreaza cu platforma de comert electronic ePayment au fost in 2011 mai putine cu 15% fata de anul anterior. Astfel, sistemul anti-frauda ePayment, avand in centrul sau departamentul anti-frauda care lucreaza 24/7/365, a protejat magazinele online de pierderi de aproximativ 520.000 de euro, in fiecare luna fiind identificate in medie 400 de tentative de frauda.

 

Mai mult, la numarul tentativelor de frauda identificate automat sau manual de catre specialistii ePayment in securitate la plata online, se adauga un numar mediu de peste 15.000 de incidente de plata procesate de catre operatorii companiei in 2011. Timpul mediu de raspuns pe Hotline pentru preluarea unui astfel de incident este de 25 de secunde iar volumul tranzactiilor care au fost recuperate astfel de catre departamentul suport pentru clientii ePayment se ridica la alti 520.000 euro in 2011.

Principalele tipuri de incidente intalnite de catre operatorii de la ePayment Hotline in 2011 au fost legate de:

Neautorizarea unei tranzactii online (introducerea gresita a datelor de card, fonduri insuficiente, banca refuza tranzactia, cardul are o limita de suma pentru tranzactii online etc.)

Incidente legate de 3D Secure (cum se stabileste parola sau cu cine? cum functioneaza?)

Detalii legate de comanda/ plata online (verificarea detaliilor din comanda, clientul doreste sa se asigure ca plata este finalizata etc.)

Citeste integral: www.banisiafaceri.ro