Targul National Imobiliar (TNI)

august 19, 2009

Drept dovada a pregatirilor de toamna ce au loc pe piata imobiliara este faptul ca, desi nu s-a terminat perioada concediilor, la primul targ imobiliar al toamnei 2009 majoritatea standurilor sunt deja subcontractate. www.targimobiliar.eu

La sfarsitul unui sezon foarte calduros, ce a marcat si implementarea unor planuri guvernamentale de resuscitare a diferitelor sectoare ale economiei, piata de real estate se afla intr-un moment cheie in care cei mai importanti actori imobiliari, ce stabilesc trendul pentru urmatorul trimestru, isi definitiveaza strategia de marketing.
Acestia decid in aceasta perioada asupra canalelor media optime, capabile sa le ofere vizibilitate sporita intr-un mod bine targetat, adresata doar persoanelor direct interesate de achizitia unei locuinte.

Drept dovada a pregatirilor de toamna ce au loc pe piata imobiliara este faptul ca, desi nu s-a terminat perioada concediilor, la primul targ imobiliar al toamnei 2009 majoritatea standurilor sunt deja subcontractate.

Dezvoltatorii pastreaza inca tacerea referitor la nivelul la care au ajuns preturile la momentul actual, caci inca elaboreaza oferte cat mai atractive menite a fi lansate in premiera in cadrul Targului National Imobiliar. TNI-ul va avea loc in perioada 24-27 septembrie in incinta Palatului Parlamentului, mai exact in Sala Unirea, fiind singurul eveniment organizat pe masura si la nivelul cerut de exigentele pietei imobiliare si de oferta specifica.

De la organizatorii acestui eveniment aflam ca vizitatorilor li se pregatesc premii, discounturi si proprietati imobiliare cu preturi greu de refuzat, alaturi de surse si solutii concrete de finantare, in timp ce expozantilor prezenti in cadrul evenimentului li se garanteaza atragerea de public targetat-direct interesat de sectorul imobiliar.

Succesul primului targ al toamnei este previzibil chiar si cu o luna inainte de manifestare, dovada fiind traficul intens pe pagina de internet a evenimentului www.targimobiliar.eu (minim 300 vizitatori unici/zi), dar si numeroasele telefoane primite de catre echipa organizatoare, prin care se solicita informatii referitoare la diverse proiecte imobiliare si oferte concrete ale expozantilor. Alte informatii de interes sunt programul de vizitare, calea de acces in cadrul expozitiei, costul biletului de intrare precum si numarul de oferte prezentate in cadrul targului.

Targul National Imobiliar (TNI) ajuns la cea de a IX a editie ramane KM 0 al oricarei afaceri de succes, fiind singurul eveniment de profil cu mediatizarea continua, avand sustinerea a peste 50 de parteneri media din presa scrisa, dar si televiziune si radio.

Alte Stiri & Articole

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro