A doua editie la Targului de Turism al Bucurestiului (TTB) se va desfasura intre 9 si 11 mai 2008 in acelasi loc ca si anul trecut - in Parcul Izvor de linga Palatul Parlamentului. Organizatorii evenimentului sunt compania Interpress Turism si Asociatia Nationala a Agentiilor de Turism (ANAT) - Bucuresti, iar partenerii sunt Ministerul IMM, Comertului, Turismului si Profesiilor Liberale (MIMMCTPL) respectiv Primaria Municipiului Bucuresti.
"Prima editia a confirmat ca organizarea unui targ de turism dedicat bucurestenilor reprezinta un lucru benefic. Iata ca deja prin a doua manifestare se consolideaza o traditie si un reflex in randul consumatorilor de vacante. MIMMCTPL va promova ofertele turistice in cadrul unui stand national cu o suprafata de 175 metri patrati, iar Municipiul Bucuresti isi va prezenta noile concepte de promovare intr-un stil original, pe o suprafata de circa 70 de metri patrati. Dinamica spatiului de expunere configurat pentru acest an, numarul in crestere al participantilor, interesul operatorilor din turism, al unor institutii bancare, de consultanta si asigurari, al partenerilor media care sustin manifestarea, arata ca ne aflam pe un drum de succes. Desi este un targ regional, a doua editie consemneaza deja participari internationale ale unor firme din Tarile Baltice, Bulgaria, Grecia, Turcia etc. Ne dorim ca vizitatorii sa fie cat mai bine primiti iar expozantii sa castige in confort" - a declarat Victor Radulescu, presedintele Interpress Turism.
Daca la editia precedenta au fost generate la TTB afaceri, contacte si vanzari de circa 1 milion de euro organizatorii se asteapta la o crestere de cel putin 50%. Aceeasi dinamica este asteptata si in ceea ce priveste numarul potetialilor turisti. TTB a fost vizitat in 2007 de 10.000 de bucuresteni.
Intrarea la Targul de Turism se va face pe baza de invitatie, de acreditare de presa sau de bilete. Pretul unui bilet este de 5 lei.
Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro