Targetarea niselor de piata si promovarea online - ...

aprilie 19, 2011

“Datorita faptului ca piata imobiliara trece prin perioade de reasezare din punct de vedere al preturilor, pe zone, cel mai important este sa targetezi nisat piata imobiliara din Bucuresti pentru o mai buna cunoastere a preturilor de tranzactionare din zona, a tipurilor de proprietati tranzactionate si a tipului de cerere uzual pe zona. Avand toate aceste informatii cu un grad mare de detaliu este foarte usor sa anticipezi comportamentul clientilor si sa intuiesti evolutia pietei zonale”, a declarat Claudiu Hategan, proprietarul agentiei imobiliare Klaus & Partners.
Agentia sa detine siteurile www.vilecotroceni.ro, www.apartamentecotroceni.ro si www.kpimobiliare.ro.

In perioada de recesiune au ramas in piata foarte multe agentii care se ocupa nisat de zone de cartier precum Drumul Taberei, Militari, Titan, Berceni si chiar au aparut altele noi pe piata in special in zonele Central-Ultracentrale ale Bucurestiului, agentii care sunt pe un trend crescator de dezvoltare.

O alta tendinta a pietei actuale este focusul pe promovarea online, care a devenit principalul motor de promovare al proprietatilor prezentate de agentiile imobiliare, existand agentii imobiliare care au renuntat complet la promovarea in presa scrisa a ofertelor imobiliare.

“Mediul online a ajuns sa fie privit cu o mai mare credibilitate odata cu cresterea calitativa a continutului listingurilor de proprietati, cu o detaliere cat mai completa a ofertelor, cu prezentarea proprietatilor cu poze si schite de compartimentare, elemente foarte importante pentru consumatorul de real-estate care doreste sa fie „plimbat” putin in piata pentru a lua decizia datorita timpului limitat pe care il are la dispozitie insa are nevoie sa vada ... » citeste tot comunicatul pe LivePR.ro - Targetarea niselor de piata si promovarea online - ...

Alte Stiri & Articole

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro