TARGET la doua editie va propune vacante extreme

In apropierea vacantei, TARGET ofera cititorilor cateva sugestii pentru un sejur de neuitat din perspectiva catorva executivi de top pasionati de sporturi extreme: Teo Paduraru, fondatorul Best Computers, Bogdan Georgescu, Managing Partner Colliers Romania, Paolo Bassetti, vicepresedinte TenarisSilcotub, Stephen Stead, fost CEO Terapia, Dragos Tanase CFO UPC. Pentru acesti manageri o vacanta reusita inseamna risc si adrenalina, mai mult decat a lenevi pe o plaja sub soarele ecuatorial.

Numarul din 10 iulie al revistei TARGET prezinta in cadrul sectiunilor Trends, Leaders, Status materiale referitoare la ghidurile interactive, plasamentele pe piata FOREX, Compulsive Saving – mania de a economisi ajunsa la gradul de afectiune psihica, profilul oligarhului rus si al emigrantului roman intors in tara cu afaceri. De asemenea puteti afla cum se lupta urmasii lui Picasso pentru o avere de apropae 9 miliarde de euro si care sunt destiantiile “trendy” in 2006.

TARGET se adreseaza unui public cu varste cuprinse intre 24 si 45 de ani; studii superioare si medii; venituri mari si medii; persoanelor active, independente, cu putere de decizie, implicate in business sau interesate de evolutia vietii economice.