Piata de sutiene pentru barbatii care au o pasiune pentru vestimentatia feminina, pasiune pe care nu ezita sa o arate, este una intr-o crestere sustinuta. Travestitii japonezi sunt atrasi de catre un magazin online cu sutiene create special dupa masurile si preferintele utilizatorului, astfel incat sa avantajeze si sa ofere un confort optim.
Sutienele au fost lansate abia de doua saptamani sub marca Even Wishroom. Deja vanzarile au depasit pragul de 300 de bucati spre surprinderea managerului companiei care nu se astepta la un astfel de succes al piesei de lenjerie pentru barbati.
Succesul a fost insa umbrit de dezbaterile interminabile care au inceput online. Multi s-au revoltat exprimandu-si vehement pozitia impotriva sutienelor pentru barbati.
Ideea acestui produs pare familiara. Da, Kramer din serialul Seinfeld a avut-o dar nu a reusit sa o transforme intr-o afacere profitabila. Japonezii, in schimb, au reusit.
Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro