Studiu european: Brandul Coca-Cola dauneaza societatii

martie 26, 2007

Mai mult de 40% dintre persoanele chestionate in cadrul unui studiu european facut in 15 tari, au declarat ca brandul Coca-Cola nu are o contributie pozitiva in societate, conform unui studiu publicat de NewsIn.
Peste trei sferturi dintre persoanele care au fost chestionate s-au aratat dispuse sa plateasca mai mult pentru bunuri produse in mod etic.
Acelasi studiu a aratat ca marile corporatii ar trebui sa se implice mai mult in proiecte de mediu si sociale pentru a-si mentine imaginea pozitiva in randul consumatorilor.
Studiul a fost realizat de scoala belgiana Vlerick Leuven Ghent in 15 tari printre care si Romania.
Coca-Cola a incheiat in luna martie un parteneriat cu L'Oreal in urma caruia va lansa pe piata o bautura pentru sanatate si frumusete care se numeste Lumae si va fi oferita consumatorilor din anul 2008.
Compania Coca-Cola este cel mai mare distribuitor de bauturi non-alcoolice din lume si a avut in anul 2006, venituri de peste 24 de miliarde USD.

Alte Stiri & Articole

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro