Un grup de cercetatori care au decis sa realizeze un studiu amanuntit asupra industriei porno s-au blocat la un moment dat din lipsa de material de cercetare. Ei aveau nevoie de barbati care sa nu se fi uitat vreodata la o productie XXX, dar aceasta rasa a disparut demult, relateaza metro.co.uk.
Cercetatorii de la Univesitatea din Montreal au vrut sa faca un studiu comparativ al comportamnetelor consumatorilor de porno cu cel al oamenilor care nu se uita la asemena productii. DIn nefericire, profesorul Simon Louis Lajeunesse a spus ca studiul este blocat deoarece nu au reusit sa gaseasca elemente care nu au consumat filme XXX.
In lipsa de material de studiu, oamenii de stiinta au studiat doar comportamentul consumatorilor de porno. Astfel s-a descoperit ca barbatii singuri se uita cate 40 de minute la filme deocheate de trei ori pe saptamana, in timp ce barbatii implicati intr-o relatie, consuma productii XXX de 1,7 ori pe saptamana cate 20 de minute.
Suprematia in distributia de pornografie o detine, dupa cum era de asteptat, internetul cu 90%, in timp ce doar 10% este din centrele de inchirieri video.
Desi sunt mari consumatori de pornografie, profesorul Simon Louis Lajeunesse spune ca sexualitatea barbatilor nu are de suferit.
Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro