Starbucks isi uneste eforturile cu (RED)™ pentru a salva vieti in Africa

noiembrie 4, 2008

Starbucks Coffee Company (NASDAQ: SBUX) si (RED)™ au anuntat lansarea unui parteneriat pe mai multi ani, care va oferi iubitorilor de cafea sansa de a face fapte bune in fiecare zi. Prin acest parteneriat, lansat in cadrul angajamentului Starbucks™ Shared Planet™ fata de comunitati, o parte din beneficiile obtinute din produsele speciale STARBUCKS (PRODUCT)RED va ajunge la Global Fund, pentru a ajuta la salvarea de vieti omenesti in Africa, o regiune cultivatoare de cafea foarte importanta pentru Starbucks.

Incepand din 27 noiembrie 2008 si continuand pana in 2 ianuarie 2009, din vanzarea oricarei bauturi (STARBUCKS)RED EXCLUSIVE*, in toate cafenelele detinute de companie sau deschise sub licenta companiei in Statele Unite si Canada, Starbucks va trimite o contributie de cinci centi la Global Fund, ca investitie in programele anti-SIDA din Africa.

La vanzarea fiecarei bauturi (STARBUCKS)RED EXCLUSIVE Holiday compania va oferi clientilor sai ocazia de a alege produse (RED) pe care sa le cumpere, zi de zi.

"(RED) face progrese remarcabile in cadrul efortului mondial de a lupta impotriva SIDA, in Africa," a declarat Howard Schultz, Chairman, President & CEO al Starbucks. "Avem un parteneriat temeinic cu regiunile cultivatoare de cafea din Africa. Suntem mandri sa intram in parteneriat si cu clientii nostri, contribuind prin eforturile noastre la cladirea unui continent african eliberat de SIDA."

Schultz s-a alaturat lui Bono, co-fondator al (RED) pentru anuntul facut saptamana trecuta in fata a 10.000 parteneri (angajati) Starbucks, in cadrul Leadership Conference 2008, organizata la New Orleans.

"(RED) ajunge pe strada dumneavoastra, datorita Starbucks. Sunt foarte incantat ca pot spune acest lucru," a declarat Bono, co-fondator al (RED). "Afacerea Starbucks, cu radacini in Africa si ramuri intinse in toata lumea este partenerul ideal pentru (RED). E absolut uluitor sa te gandesti ca milioane de oameni pot sa cumpere (RED) si sa isi vada mai departe de viata lor de zi cu zi, dar facand acest lucru sa contribuie la colectarea a milioane de dolari, investiti in lupta contra SIDA din Africa. Asta da energie insuflata de cafeaua ta !"

Parteneriatul Starbucks cu (PRODUCT)RED reafirma angajamentul companiei fata de oamenii si comunitatile care cultiva cafea. Acesta reprezinta un element esential al Starbucks™ Shared Planet™, modul in care compania alege sa faca afaceri in mod responsabil. In prezent, Starbucks cumpara cafea din zece tari africane, intre care Burundi, Camerun, Congo, Etiopia, Kenya, Malawi, Rwanda, Tanzania, Uganda si Zambia. In 2009, Starbucks intentioneaza sa deschida Centre Starbucks pentru Sustinerea Fermierilor in Etiopia si Rwanda.

Despre (RED) TM si (PRODUCT) RED™
Principalul obiectiv al (RED) este sa implice sectorul privat in lupta pentru informarea publicului si colectarea de fonduri pentru Global Fund, care sa contribuie la eliminarea SIDA din Africa. Companiile ale caror produse preiau marca (PRODUCT)RED trimit un procentaj semnificativ din vanzari sau o parte din profiturile aduse de respectivul produs catre Global Fund, pentru a finanta programele anti-SIDA din Africa, punand accent pe sanatatea femeilor si copiilor. Partenerii actuali din acest program sunt: American Express (numai in Marea Britanie), Apple, Converse, Gap, Emporio Armani, Hallmark, Dell, Windows si Starbucks (numai in Statele Unite si Canada). De la lansarea acestei initiative in primavara lui 2006, peste 112 milioane de dolari au fost generate de (RED) pentru Global Fund. Fondurile (RED) sunt utilizate in Swaziland, Rwanda, Ghana si Lesotho. Pentru mai multe informatii, accesati www.joinred.com

Despre Global Fund
De la crearea sa in 2002, Global Fund a devenit principalul finantator al programelor de lupta impotriva SIDA, tuberculozei si malariei, avand fonduri aprobate de 11,5 miliarde de dolari pentru programe derulate in 136 de tari. Global Fund sustine programe bazate pe obiective de performanta stabilite clar si ofera fonduri ca raspuns la rezultate dovedite. Pana acum, programele sustinute de Global Fund au contribuit la prevenirea a peste 2,5 milioane morti, furnizand tratamente anti-SIDA pentru 1,75 milioane persoane, tratamente anti-tuberculoza pentru 3,9 milioane persoane si distribuind 59 milioane plase de tantari pentru pat, tratate cu insecticide, care sa sustina lupta pentru prevenirea malariei in intreaga lume.

(RED)TM are cea mai mare contributie din sectorul privat pentru Global Fund.

Despre Starbucks
Incepand cu 1971, Starbucks Coffee Company s-a dedicat achizitiei etice si prajirii cafelei arabica de cea mai inalta calitate din intreaga lume. Astazi, avand peste 16.000 de locatii in 44 de tari, Starbucks este lider mondial in prajirea cafelei si vanzarea cu amanuntul. Prin hotararea ferma de a promova excelenta in domeniu, si pe baza principiilor sale fundamentale, compania aduce la viata unica Experienta Starbucks pentru fiecare client in parte, prin fiecare ceasca de cafea servita. Pentru a impartasi aceasta experienta, accesati www.starbucks.com si www.starbucksromania.ro.

*Bauturile (STARBUCKS)RED EXCLUSIVE sunt Peppermint Mocha Twist, Gingersnap Latte si Espresso Truffle si se pot gasi in toate cafenelele participante din Statele Unite si Canada.

Alte Stiri & Articole

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro