Sportur - un concept nou de promovare a sportului in scoli

Agentia de event management Pastel Age organizeaza cea de-a doua editie a Sportur, un proiect din cadrul campaniei sociale Sport pentru Viata, initiata de campioana Gabriela Szabo in 2006. Sportur este o caravana de promovare a beneficiile sportului in randul copiilor de scoala generala.

Miscarea sportiva este prezentata celor mici intr-un mod interactiv, prin intermediul a 4 personaje create special pentru aceasta caravana. Alex, Dan, Ana si Miruna reprezinta 4 caractere diferite, care au in comun placerea de a practica sport. Astfel, comunicarea mediata de cei patru va asigura o mai buna receptivitate a mesajului, copiii fiind mult mai dispusi sa asculte informatii care nu vin din partea adultilor, ci a personajelor cu care se identifica.
De asemenea, cei mici se vor antrena si alaturi de mari campioni, precum Andreea Raducan, Catalina Ponor, Monica Iagar, Vlad Hagiu, Diana Oprea, Elisabeta Lipa, Claudia Isaila, Oana Pantelimon si, desigur, Gabi Szabo, initiatoarea campaniei. De asemenea, copiii vor lua parte la seminarii haioase, sustinute de actori, in timpul carora pot invata elementele de baza ale nutritiei si hidratarii corecte si pot afla informatii interesante despre corpul lor.
"La varstele mici, copiii asocieaza sportul cu joaca." a declarat Ioana Mucenic, directorul agentiei Pastel Age. "De aceea, odata cu varsta, renuntand la joaca, ei renunta si la misscaera sportiva. Rolul nostru este acela de a prezenta sportul ca fiind o activitate distractiva, prin care poti sa isi faci prieteni, sa te simti bine si sa arati la fel de bine ca modelele sportive pe care copiii le apreciaza", a incheiat Ioana Mucenic.
Sportur se desfasoara anul acesta in Bucuresti, in perioada 26-30 mai.
Sportur face parte din campania sociala Sport pentru Viata, initiata de Gabriela Szabo in 2006, sub sloganul "Corpul omenesc e construit pentru miscare". Obiectivele sale constau in: promovarea miscarii sportive, atragerea copiilor catre sport si constientizarea parintilor asupra rolului pe care miscarea il joaca in dezvoltarea fizica si psihica a celor mici. Strategia generala a campaniei se poate exprima prin sintagma "learning by doing". Tocmai de aceea, alaturi de valoarea de informare, campania are o puternica componenta actionala.
Campania are ca sponsor principal companie Distrigaz Sud - Grup Gaz de France si este organizata de agentia de event management Pastel Age. Aceasta prezinta pe piata romaneasca un concept nou - acela de full service pentru managementul de eveniment. Printre clientii agentiei se mai numara Petrom S.A. - Grup OMV, LOreal Romania, Fundatia Casa Campionilor, Federatia Romana de Atletism, Fundatia Olimpica Romana, HR-Club, Ideal Casa, Revista Capital, ACNielsen.

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro