Splendid Media Interactive vinde publicitate pe www.Capital.ro

Splendid Media Interactive preia în portofoliul său, în regim de exclusivitate, până la finele 2008, ediţia online a revistei Capital, cea mai importantă publicaţie de business din Romania.

Capital.ro este cea mai importantă publicaţie online de business din DOT RO, un produs premium, cei peste 170.000 de vizitatori unici pe lună (172.284 conform statisticilor trafic.ro, pe luna noiembrie 2006) accesând, în medie, aproximativ 1 milion de pagini lunar (975.000 în luna noiembrie 2006, conform trafic.ro).

Contractul de regie încheiat de Splendid Media Interactive, prevede administrarea, în condiţii de exclusivitate, începând din februarie 2006, până la sfârşitul anului 2008, a tuturor spaţiilor dedicate campaniilor publicitare, precum şi a proiectelor speciale. Prin acest parteneriat, compania îşi consolidează poziţia pe segmentul publicaţiilor online de business.

“Căutăm, prin parteneriatul cu Splendid Media Interactive, să accelerăm dezvoltarea business-ului nostru on line, într-un moment de efervescenţă al evoluţiei acestei pieţe. Continuăm să costruim un produs serios, credibil, versatil, care şi-a câştigat deja o audienţă exigentă, extrem de atrăgătoare pentru anumiţi clienţi de publicitate.” declară Iulia Dinu, Director Executiv Ringier – divizia de ziare de referinţă şi publicaţii economice.

“După o jumătate de an în care mediul online a fost frământat de incertitudini, atât din partea agentiilor, cât şi din partea publisherilor, la începutul acestui an lucrurile încep să se aşeze – se conturează sau (re)confirmă portofoliile regiilor, raportul de forţe se schimbă, veniturile publisherilor importanţi şi gradul de siguranţă cresc. Colaborarea noastră cu Capital reprezintă prima noutate dintr-o serie de parteneriate exclusive pe care ne pregătim să le anunţăm în prima perioadă a acestui an. În plus, plănuim dezvoltarea unor proiecte de mobile marketing, care vor permite transmiterea informaţiei prin intermediul unor canale neconvenţionale către publicul ţintă, fie că e vorba despre cititorii şi membrii Capital, sau de potenţialii clienţi de publicitate”. spune Eveline Fabritius, Managing Partner Splendid Media Interactive. (Splendid Media)