Cu o cota de piata de 14,4% si vanzari de 2.140 de unitati, confirmate in raportul Apia, modelul Skoda Octavia ramane in preferintele romanilor si in primul semestru al anului 2010, atat in categoria clasa medie compacta cat si printre autoturismele diesel de import.
Este evident interesul crescut pentru mediu al conducatorilor auto care au optat in cea mai mare parte pentru motorizarile Euro 5. Astfel, cea mai solicitata motorizare a modelului SkodaOctavia a fost 1.6 TDI/105 CP, urmata de 1.2 TSI/105 CP, respectiv 1.4 TSI/122 CP. Este interesant de remarcat succesul pe care cele 2 motoare noi TURBO, recent lansate de Skoda Auto 1.2 TSI si 1.4 TSI l-au inregistrat in acest an, in special datorita consumului redus de carburant si in conditiile unui cuplu mare al motorului.
Cu o cota de aproape 10% in reteaua de dealeri autorizati Skoda din Romania, Brady Auto Center a avut o contributie importanta la mentinerea trendului ascendent al producatorului ceh, inregistrand vanzari de 460 autoturisme Skoda, in primul semestru al anului curent.
Mai mult de jumatate dintre clientii Brady au preferat, desigur, acelasi model Skoda Octavia, datorita raportului calitate-pret net superior, a spatiului extrem de generos si util, dar si datorita confortului oferit de acest model de succes. Urmatoarele modele Skoda achizitionate de la Brady au fost: SkodaOctavia Tour cu o cota de 15% din vanzari, Fabia cu 10% si Skoda Superb cu 8% din vanzarile Brady pe primele 6 luni din 2010.
Programul Remat cu cele 3 cupoane a fost un suport real pentru industria auto din acest an, dealerul Brady reusind sa comercializeze peste 50% din masinile sale prin programul de casare 2010.
In ceea ce priveste tipul de combustibil, putem observa o crestere a preferintelor clientilor Brady catre variantele pe benzina, datorita silentiozitatii, demarajului si pretului mai accesibil.
La achizitionarea unui autoturism, romanii pun accent pe confort, aspect dar si siguranta, astfel ca in topul dotarilor regasim: climatronic, geamuri electrice, oglinzi electrice si incalzite, inchidere centralizata cu cheie tip briceag, airbag-uri si sistemul anti-derapaj. De remarcat este si orientarea unui segment din ce in ce mai mare de clienti Skoda-Brady catre cutia de viteza automata (DSG), in conditiile unui trafic foarte intens in marile orase.
Culoarea masinii reprezinta, de asemenea, un aspect important in decizia de cumparare, cele mai solicitate culori fiind argintiu, negru si bej cappucino, culori metalizate care reflecta afinitatea clientilor cu tehnologia si utilitatea.
Desi piata auto nu va atinge prea curand nivelul inregistrat in perioada 2005-2008, specialistii din domeniu estimeaza ca in cea de-a doua parte a anului 2010, clientii de masini se vor orienta in special catre autoturismele utile si accesibile ca pret, iar ofertele speciale ale jucatorilor auto, printre care si Brady-Skoda, vor incerca sa compenseze efectele modificarii taxelor si impozitelor.
Pentru ca Brady e prietenul masinii tale.
Brady Auto Center, dealer autorizat Skoda si Weltauto, ofera produse si servicii integrate - vanzari autoturisme Skoda noi, masini de ocazie, buy-back, drive-test, service Skoda si Volkswagen, piese si accesorii originale, inchirieri auto, finantare si asigurare, tractari auto non-stop, management de flote - sustinute de oferte speciale adaptate cerintelor clientilor sai.
Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro