Expo Media organizeaza in perioada 20-22 mai, la JW Marriott Grand Hotel, “Call Center and Customer Care Expo“, singura expozitie de profil din Centrul si Estul Europei. Intrarea este libera, iar programul de vizitare este intre orele 10 si 18.
Reunind peste 30 de expozanti, “Call Center and Customer Care Expo” ofera oportunitatea ideala de a descoperi toate solutiile tehnologice necesare pentru a maximiza eficienta si a optimiza operatiunile unui centru de contact. Mai mult, evenimentul asigura participantilor si vizitatorilor un forum pentru a discuta provocarile pe care le impune dinamica domeniului call centerelor, dar si cele mai bune practici pentru a le depasi cu succes.
Premiera acestei editii este lansarea IVONA Telecom Text-To-Speech cu versiune in limba romana, serviciu care permite sintetizarea in voce, comparabila cu cea naturala, a oricarui text. Programul permite integrarea tehnologiei de voce in sisteme precum tehnologiile IVR sau citirea unui mesaj prin intermediul liniei telefonice..
Expozantii acestei editii sunt Competence Call Center, Tikshoov Romania, Innerlook, CallBox Telecom, DNA Solutions, Atisreal, Mediatel Data, Nortel, Webhelp, Crescendo International, Euroanswer, Beia Consult International, Blue Point Telecom, Teleperformance, CallPoint New Europe, ABN Systems International, Dial Telecom, Wind Telecom, IVO Software, Pro2Call, iCall Virtual Call Center, Siemens, Euristic Partner si Walter Services.
Expozitia se desfasoara in paralel cu cea mai prestigioasa conferinta de profil din domeniul call center-elor, unde principalii vorbitori ai acestei editii sunt: Margaret Klenke, Founding Partner of The USA Call Center School, Robert Murray, VP Customer Operations with Vodafone Romania, Dr. Richard Brodkorb, Walter Services, Stefan Thomas, Bosch Communication Center, Carita Vallinkoski, Expansion Management, Competence Call Center, Steve Kinge, Nortel, Udi Wiesner, Tikshoov Global, Radu Tudorache, Call Box.
Gold Sponsor al evenimentului este Walter Services, iar partenerii in organizare sunt Alcatel-Lucent, Nortel, Euristic Partner, Competence Call Center, Atisreal, Institutul Bancar Roman, Dial Telecom si Call Box.
Va asteptam sa ne vizitati de marti pana joi, intre orele 10 si 18!
Expo Media organizeaza in perioada 20-22 mai 2008 a patra editie a celui mai important eveniment dedicat domeniului relatiilor cu clientii din Romania.
Call Center and Customer Care Conference and Expo
JW Marriott Bucharest Grand Hotel
Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro