Compania de consultanta in management si marketing newAD Communication a organizat in parteneriat cu SDnet, companie care activeaza in domeniul dezvoltarii de produse software destinate distributiei de presa, evenimentul de lansare a unei noi generatii de unelte integrate de management dedicate distributiei de presa sub platforma Sales and Distribution NETwork - SDnet.
Evenimentul, organizat in data de 5 noiembrie, la Hotel Intercontinental, a reunit profesionisti din domeniul mass-media si a expus solutii informatice pentru gestiunea si coordonarea procesului de distributie in companiile de presa. Agenda evenimentului a reflectat pe deplin provocarile infruntate de distribuitorii de presa: nevoia de a optimiza si accelera procesul de distributie, durata ciclului de vanzare, identificarea si manipularea facila a tuturor informatiilor inregistrate in sistem, accesul in timp real la rapoarte (referitoare la clienti si subclienti, comenzi, vanzari, tiraje, incasari, contabilitate).
Dan Apostolache, director de distributie al Publimedia International a declarat in cadrul evenimentului ca acest soft a contribuit in mod eficient la rezolvarea multitudinii de probleme care apar in difuzarea de presa. Dna Gabriela Vlad, director de distributie al publicatiei Can Can a mentionat ca SDnet a devenit unul dintre cele mai importante instrumente de lucru pentru compania sa, datorita functionalitatilor sale variate : optimizarea comenzilor, topuri de vanzari, liste concrete cu avize, facturi sau tiraje.
Invitati speciali in cadrul evenimentului, reprezentantii Biroului Roman de Auditare a Tirajelor, printre care Arina Ureche, Director General BRAT, au salutat initiativa de a aduce un nou nivel de profesionalism in managemnetul distributiei de presa prin folosirea acestor unelte de management, initiative care in final sunt in avantajul si sustin cresterea pietei de presa din Romania.
In cadrul evenimentului s-a efectuat un studiu cu privire la provocarile legate de gestiunea si coordonarea procesului de distributie a presei, studiu ce va conduce la perfectionarea platformei SDnet si, de asemenea, la crearea de noi utilitati in cadrul acesteia. Studiul este relevant si pentru managerii companiilor de distributie de presa, ca un benchmark pentru activitatile proprii versus cele mai bune practici pe piata. Rezultatele studiului sunt disponibile la cerere, un sumar al acestora urmand sa fie expus pe website-ul comapniei www.sdnet.ro dupa diseminarea informatiilor.
Imagini si rezumatul evenimentului pot fi accesate la www.sdnet.ro
Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro