Scule defecte, chei sudate, lipsă de materiale. Cum încearcă angajații de la CFR să-și facă treaba

octombrie 21, 2024

Cu aproximativ 20 de mii de kilometri de cale ferată dublă, România ar putea fi invidia Europei în materie de infrastructură feroviară. Doar că, după zeci de ani în care fie nu s-a reparat nimic, fie s-au făcut doar lucrări pe bucăți, calea ferată de la noi e plină de restricții de viteză și, în loc să ajute călătorii să ajungă mai repede acolo unde au nevoie, mai degrabă îi ține pe loc.

Cu bani din PNRR, CFR Infrastructură a deschis în ultima vreme șantiere prin toată țara. Până se vor încheia, asta înseamnă noi restricții de viteză și întârzieri. Asta într-un sistem în care viteza medie a trenurilor de călători nu ajunge nici la 50 de kilometri pe oră.

Pentru cele mai recente știri:
https://euronews.ro/

Abonați-vă la canalul nostru de Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCbATDExtWstHnwWELZnXNZA

Urmăriți-ne și pe Social Media:
https://whatsapp.com/channel/0029VaCnS0e4Y9luISUdOk1n

https://www.facebook.com/ro.euronews
https://www.instagram.com/euronews_romania

@euronews.romania

Sursa: Youtube / Euronews Romania

Alte Stiri & Articole

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro