Schimbare majora in operatiunile UPC Romania

ianuarie 28, 2008

Numeroase schimbari in bine ii asteapta pe clientii UPC Romania incepand din luna februarie. Compania a implementat la nivel national un sistem IT de noua generatie, Derby Classic. Una dintre cele mai importante schimbari va fi resimtita de clientii companiei o data cu trecerea la aplicatia care permite managementul relatiei cu clientii si care este utilizata in zonele de interactiune cu acestia (Centre de Relatii cu Clientii, Call Center etc). Aceasta aplicatie va permite o gestionare rapida a solicitarilor clientilor: clientii vor fi gasiti rapid in baza de date, echipele UPC vor putea vedea istoricul acestora si vor putea face programarile pentru echipele tehnice mai riguros.
Noul sistem IT include aplicatii esentiale pentru desfasurarea operatiunilor, care permit: consultarea bazei de date cu adresele in care UPC ofera servicii; obtinerea de cotatii de pret pentru serviciile furnizate clientului; tiparire facturi (facturile vor fi tiparite la nivel national) si incasare facturi; managementul echipelor tehnice, pentru programarea eficienta a acestora la domiciliul clientilor; managementul clientilor (Customer Relationship Management); managementul echipamentelor de retea si al capacitatii (latimea de banda).
''Practic, am inlocuit sistemele IT utilizate pana in prezent si am unificat bazele de date cu clientii
intr-un sistem unitar si centralizat. Aceste schimbari determina noi procese de afaceri in cadrul companiei, cu impact pozitiv, pe termen mediu si lung, asupra clientilor UPC'', a declarat Alexandru Mangu, Director Operatiuni Clienti in cadrul UPC Romania.

Call center si dispecerat tehnic la nivel national
Din 29 ianuarie, clientii UPC, persoane fizice, din toata tara au acces la un Call center unic national, care poate fi apelat, pentru sesizari, la numarul de telefon 031 1000 UPC (031 1000 872), iar pentru informatii despre oferte si servicii, la numarul 031 100 1000. Pentru clientii UPC, numarul pentru sesizari este apelabil gratuit din reteaua UPC si poate fi format si sub forma scurta, 872. De asemenea, in cadrul UPC s-a infiintat Dispeceratul tehnic national, pentru centralizarea si standardizarea tuturor operatiunilor din teritoriu. De asemenea, in cadrul UPC s-a infiintat Dispeceratul tehnic national, pentru centralizarea si standardizarea tuturor operatiunilor din teritoriu.
Pentru ca, pe termen scurt, clientii UPC sa nu resimta semnificativ trecerea la noua aplicatie care va fi utilizata in Centrele de Relatii cu Clientii, compania a suplimentat numarul reprezentantilor UPC. De asemenea, pentru ca plata facturii in Centrele de Relatii cu Clientii sa decurga rapid, UPC recomanda clientilor sa se prezinte la plata cu ultima factura.
Trecerea la noul sistem informatic s-a facut pe etape: la sfarsitul anului 2007, sistemul a fost implementat in partea de est a tarii, in orasele in care UPC are operatiuni. La sfarsitul lunii ianuarie, zona de vest si Bucuresti au trecut la Derby Classic.

Alte Stiri & Articole

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro