Sanoma Hearst Romania va invita pe 15-16 iunie 2010 la a treia editie a conferintei Marketing360. Specialistii internationali si practicieni locali vor oferi informatii de ultima ora din marketing & advertising, dar si cu strategii de comunicare cu cel mai valoros public al multor companii: femeile.
Pe 15 iunie, John Olivieira, Manager Marketing Partnerships al Sanoma Digital, va oferi participantilor o perspectiva inovativa, onesta si practica asupra strategiilor de marketing si comunicare actuale in sesiunea “Marketing to Women”.
Pe 16 iunie, John Olivieira impreuna cu Adina Vasilescu, New Media Publisher Sanoma Hearst Romania, va invita la un workshop cu studii de caz despre Design&Usability pentru site-urile pentru femei.
John Olivieira si-a inceput cariera in marketing in 1995, trecand prin cateva job-uri din zona divertismentului si Internetului. Apoi timp de 6 ani a lucrat la Serious About, o agentie de experiential marketing ce oferea concepte si strategii pentru adresarea consumatorilor tineri. A trecut ulterior la MTV Networks si, de acolo, la o fundatie din domeniul sportului si la Xite, o platforma interactiva de muzica. John a facut pasul in online media alaturi de Ilse Media si, din decembrie 2009, s-a alaturat Sanoma Digital.
Adina Vasilescu este New Media Publisher la Sanoma Hearst Romania din 2006, unde a lansat 8 site-uri web si a achizitionat 2 comunitati online.
Organizat de Evensys, Marketing360 este cea mai importanta conferinta locala de marketing si advertising care se desfasoara anul acesta cu sustinerea Pepsi, Lipton, Avon si Interactions.
Detalii complete despre eveniment pot fi gasite pe site-ul dedicat: www.marketing360.ro
Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro