Samsung - inovatie in televiziune

aprilie 21, 2011

In cadrul conferintei precedente IFA 2011 din Alicante, Spania, Samsung a prezentat noi solutii de divertisment si servicii de informare prin intermediul urmatoarei generatii de solutii Smart TV, demonstrand dedicarea companiei in a le oferi consumatorilor cele mai simple si intuitive modalitati de a facilita comunicarea pe baza unei varietati de continut si servicii. De asemenea, in cadrul aceluiasi eveniment au fost prezentate camerele foto inspirate din preferintele consumatorilor,tehnologii mobile de ultima ora si cele mai noi modele de laptop-uri.

Plecand de la castigurile globale ale anului trecut de 135,8 miliarde de dolari si profitul record de 15.2 miliarde de dolari – cel mai profitabil an din istoria companiei – Samsung va depune toate eforturile necesare pentru a creste cota de piata pentru produsele mobile, imprimante si netbook-uri. Samsung este deja furnizorul european numarul 1 de ecrane LCD de mari dimensiuni, monitoare LCD, Blu-Ray-uri, sisteme home theater si frigidere.

Urmarind pilonii conceptului de Smart TV – Continut, Convergenta si Experienta – Michael Zöller, European Marketing Director TV/AV, a explicat ca Samsung doreste sa consolideze si sa simplifice atributele produselor pentru a crea experiente TV conectate si intuitive, dupa cum televiziunea devine centrul tehnologiei in living-uri, distrand consumatorii. Noul design subtire al ramei, seriile emblematice de televizoare LED si accesoriile sunt punctele forte ale anului 2011.

Samsung a restilizat ecranul TV prin reducerea dimensiunilor ramei televizioarelor LED pana la 0,2 inchi – Samsung D8000 si D7000. Eliminand rama virtuala, noua rama ultra-subtire ofera consumatorilor un ecran mai mare fara a mari dimensiunile exterioare ale produsului.

In plus, televizoarele din seria de plasme D8000 prezinta Plasma +1, inovatia Samsung in materie de design, si au display-uri de 51 si 64 de inchi.

Pe langa modificarile de design, Samsung a incorporat si functii avansate de Smart TV, sporind experientele de divertisment. Samsung Smart Hub este un meniu simplu folosit pentru a conecta, descoperi si experimenta o arie vasta de continut. Utilizatorii pot cauta cu usurinta filme, show-uri si videoclipuri via serviciile online si prin intermediul dispozitivelor conectate, sa navigheze pe web folosind televizorul si sa acceseze o gama variata de aplicatii de pe Samsung Apps, primul magazin online cu aplicatii pentru televizor. Televizoarele Samsung din 2011 lansate dupa seriile D5500 si PDP D6900 vor oferi functii de Smart TV.

Citeste integral: www.banisiafaceri.ro 

Alte Stiri & Articole

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro