Samsung domină piaţa smartwatch-urilor

În primul sfert al acetui an, Samsung a vândut peste jumătate de million de smartwatch-uri din seria Galaxy Gear, asta însemnând că Samsung deţine 70% din piaţa accesoriilor pentru smartphone-uri. Analişti ai companiei Strategy Analytics menţionează că vânzările accesoriilor au crescut cu 250% în primul sfert al acestui an.

Aceste numere acoperă accesoriile trimise către magazine, nu cele vândute, dar acest lucru este nesemnificativ din două motive: În primul rând, magazinele nu fac comenzi pentru produse pe care nu le pot vinde, iar în al doilea rând, arată faptul ca Samsung domină piaţa accesoriilor pentru telefoane.

Diverse companii, inclusiv Sony, deja produc smartwatch-uri, dar se pare că nu sunt la fel de vândute. Este posibil ca acest lucru să se schimbe odată cu apariţia noului Google Android Wear, care va apărea prima dată cu noul LG G Watch.

Analiştii au mai prezis în trecut că expedierile către magazine se vor tripla în acest an, şi ar putea să ajungă la 112 milioane de expedieri până în 2018.