Campania de teasing realizata de cei zece bloggeri implicati in competitie a atins o audienta de peste 75.000 utilizatori unici, care au generat 250.000 de afisari/impresii, conform Zelist.
S-a dat startul celei de-a doua editii Siemens Race, competitie in cadrul careia cinci echipe de bloggeri vor strabate Romania pentru descoperirea solutiilor de dezvoltare urbana sustenabila. Proiectul se va desfasura in perioada 10-16 mai si presupune parcurgerea unei distante de peste 1500 de km.
Timp de 7 zile, bloggerii vor intra in contact cu tehnologiile compatibile cu mediul inconjurator din 13 orase din tara, descoperind alaturi de fanii lor din mediul online importanta adoptarii acestora in vederea construirii unui viitor sustenabil. Probele din cadrul intrecerii vor viza domenii precum infrastructura pentru orase, energie, sanatate sau industrie si vor putea fi rezolvate de bloggeri doar cu ajutorul fanilor din mediul online.
„Lansarea celei de-a doua editii Siemens Race a fost primita bine de catre utilizatorii din mediul online. In perioada de teasing a campaniei, am reusit sa atragem o audienta online de 75.000 de persoane, conform Zelist. La aceasta cifra se adauga si audienta conturilor de Facebook ale bloggerilor aflati in campanie. Avem incredere ca prin utilizarea instrumentelor de social media vom reusi sa crestem interesul publicului fata de tehnologiile de dezvoltare sustenabila din Romania”, declara Dan Santimbreanu, Head of Corporate Communications, Siemens Romania.
Conform datelor primite de la Zelist, peste 80% din audienta precampaniei este formata din publicul masculin, competitia fiind urmarita mai ales in Bucuresti, dar si in principalele orase din Moldova si Transilvania.
Cele cinci echipe de bloggeri care s-au aliniat la linia de start sunt formate din: Alex Mazilu & Razvan Baciu, Alex Negrea & Adrian Ciubotaru, Andrei Crivat & Marius Sescu, Cristina Bazavan & Cristina Chipurici, Dan Dragomir & Razvan Pascu. Prima locatie (checkpoint) a traseului a fost sediul Fan Curier, locatie unde bloggerii au avut de rezolvat prima proba.
„In cadrul celei de-a doua editii Siemens Race, echipele vor avea de rezolvat 15 probe. Intregul mecanism al competitiei este gandit astfel incat informatiile despre tehnologiile verzi sa vina din partea fanilor din mediul online”, adauga Dan Santimbreanu.
Traseul campaniei Siemens Race cuprinde urmatoarele orase: Bucuresti, Chitila, Craiova, Govora, Campulung, Brasov, Targu Secuiesc, Iasi, Bacau, Vaslui, Galati, Gura Ialomitei, Constanta. In cadrul fiecarui oras (check point), echipele trebuie sa descopere solutia Siemens pentru a putea acumula punctajul necesar castigarii concursului.
Siemens Race este un proiect Siemens Romania, realizat in colaborare cu agentia de Relatii Publice Pi2 PR. Prima editie a proiectului Siemens Race a fost premiata cu Silver Award for Excellence la Categoria ‘Comunicarea Proiectelor de Mediu’ in cadrul competitiei Romanian PR Award din 2011.
Competitia Siemens Race poate fi urmarita pe www.siemens.ro/race.
Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro