Rowenta Romania a incheiat prima campanie de responsabilitate sociala, „Miau si ham, curatenie fara tam-tam”, care a reusit sa stranga suma impresionanta de 60.000 de euro. Acesti bani au fost donati catre fundatia Light into Europe, primul program de pregatire a cainilor ghid pentru persoanele nevazatoare si cu deficiente de auz din Romania.
Campania, desfasurata in perioada august - decembrie 2023, a fost un exemplu de solidaritate, implicand clientii si partenerii Rowenta intr-o misiune emotionanta de a oferi independenta si speranta celor care au cea mai mare nevoie.
Un efort colectiv pentru o cauza nobila
Mecanismul campaniei a fost unul simplu: pentru fiecare aspirator vertical sau robot de aspirare achizitionat, Rowenta a directionat 2 euro catre fundatia Light into Europe. Acest gest, realizat impreuna cu fiecare cumparator, s-a transformat intr-o donatie de 60.000 de euro, oferind un sprijin crucial pentru continuarea programului de antrenament al cainilor ghid.
Un impact profund asupra comunitatii
Banii stransi prin aceasta campanie vor acoperi costurile pregatirii, antrenamentului si ingrijirii cainilor ghid, de la antrenamentele zilnice pana la ingrijirea veterinara. Fundatia Light into Europe ofera acesti caini persoanelor nevazatoare, alaturi de servicii esentiale, gratuit, pe toata durata vietii de lucru a cainilor. Catei sanatosi, curiosi si plini de energie, sunt acum gata sa intre in programul de pregatire avansata pentru a deveni partenerii de viata ai beneficiarilor lor, oferindu-le acestora sansa la o viata independenta si plina de demnitate.
Stan Platt OBE, Presedintele Fundatiei Light into Europe, a declarat:
„A fost o campanie extraordinara, inceputa vesel si candid, precum catelusii nostri care fac primii pasi in calatoria lor de pregatire pentru libertatea, mobilitatea si independenta persoanelor nevazatoare din Romania. Multumita implicarii si solidaritatii acestei mari comunitati, am putut continua programul de caini ghizi si am oferit unei noi generatii de tineri nevazatori sansa de a-si redobandi independenta. Mai mult decat atat, gratie donatiei Groupe SEB, la finalul lunii mai am organizat primul eveniment de tip model Natiunile Unite-MUN incluziv prin participarea directa a 15 tineri cu dizabilitati la MUN4ALL, care a reunit peste 130 de elevi si studenti pasionati de transformare sociala, activism si educatie incluziva. Nu in ultimul rand, 10 tineri cu dizabilitati senzoriale au beneficiat in cursul verii de activitati de viata zilnica si de pregatire vocationala, elemente esentiale in dezvoltarea independentei si accesului pe piata muncii."
Un parteneriat puternic pentru viitor
„Pentru noi, aceasta campanie a deschis noi perspective asupra impactului pozitiv pe care il putem avea in societate. Mai mult decat un proiect de succes, a fost un mod prin care am putut contribui la schimbarea decisiva a unor vieti. Fiecare catel ghid reprezinta o raza de lumina pentru o persoana nevazatoare. Suntem mandri de acest succes, asa ca vom continua sprijinirea fundatiei Light into Europe, printr-o noua campanie, care va avea debutul chiar in aceasta toamna. O comunitate puternica are grija de toti oamenii ei si ii ajuta pe cei vulnerabili sa se integreze in societate. O viata mai buna pentru toti este parte din dezideratul Groupe Seb.”, a subliniat Adriana Maxim, Trade Marketing Manager Groupe SEB SCE.
Articol furnizat de KomuniK - Comunicate de presa
Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro