Romtelecom lanseaza o solutie wireless pentru restaurante, hoteluri si alte locuri publice

iulie 30, 2008

Romtelecom a lansat in aceasta luna o solutie la cheie de acces wireless, destinata clientilor din segmentul HORECA.

Dupa o perioada de testare, Romtelecom a lansat ClickNet HotZone, o solutie wireless de acces la Internet usor de utilizat, care poate fi instalata in restaurante, gari, aeroporturi, biblioteci, hoteluri, universitati, scoli, cafenele, benzinarii, supermarketuri si alte locuri publice.

In plus fata de acesul la Internet wireless, ClickNet HotZone include urmatoarele servicii: planificare retea wireless, construirea retelei wireless locale, un portal customizat, inregistrarea si autentificarea utilizatorilor, suport si mentenanta.

Mai mult, clientii companii care solicita serviciul de acces wireless de la Romtelecom pot alege una dintre cele trei variante de acces pentru utilizatorii finali: acces nerestrictionat (clientii business pot oferi serviciul gratuit utilizatorilor finali), pre-paid sau post-paid.

Clientii ClickNet HotZone dispun de o viteza la Internet de pana la 20 Mbps in cazul unei connexiuni ADSL si pana la 50 Mbps in cazul unei solutii pe fibra optica (MetroNet), ca si de un portal personalizat cu elementele de branding proprii (logo, elemente grafice si text etc.) prin care se face accessul utilizatorilor finali.

"Odata cu lansarea acestei solutii wireless la cheie am devenit si mai flexibili, Romtelecom putand deservi acum un segment de clienti care cauta servicii de calitate, dar au nevoie si de mobilitate " a declarat George Makowski, Director Executiv Comercial, Segment Business, Romtelecom.

Dupa perioada de testare, clientii business au afirmat ca introducerea solutiei Wi-Fi de la Romtelecom a determinat cresterea satisfactiei consumatorilor si a timpului pe care acestia il petrec in locatia respectiva, dar si imbunatatirea imaginii companiilor respective.

"Am ales sa instalam solutia wireless de la Romtelecom pentru a le oferi un extra-beneficiu clientilor nostri, care isi petrec timpul in ceainaria noastra. Am observat ca a crescut considerabil numarul celor care vin pentru a se recrea sau chiar pentru a lucra in ambianta agreabila a localului nostru, ceea ce ne indreptateste sa credem ca am facut o alegere buna, oferindu-le posibilitatea sa se bucure alaturi de noi, atat de evenimente de calitate, cat si de o modalitate extrem de simpla de a utiliza Internetul de mare viteza," a declarat Alexandra Popovici, directorul Serendipity Coffee & Tea, din Bucuresti, una dintre locatiile-pilot.

Alte Stiri & Articole

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro