Romtelecom lanseaza o campanie antistres

decembrie 8, 2008

Inaintea sarbatorilor de iarna, Romtelecom lanseaza o campanie antistres, menita sa-i relaxeze si sa-i introduca deja pe romani in atmosfera de vacanta.

Sub sloganul "Stresu' interzis", o echipa de "destresori" va colinda Bucurestiul in luna decembrie si va incerca sa ofere cateva momente de relaxare trecatorilor grabiti si tensionati. Vor aparea pe neasteptate la metrou sau in statiile de autobuz foarte aglomerate si vor crea scurte momente interactive, pentru amuzamentul si relaxarea publicului.

Campania are si o componenta online, care ii vizeaza in primul rand pe cei stresati la birou. Site-ul "www.antistresu.ro" le ofera acestora posibilitatea "sa-si verse nervii" pe un personaj verde si rau, care intruchipeaza stresul din viata noastra. "Stresu'" poate fi batut si chinuit in voie, ca o metoda de eliberare a tensiunii negative acumulate de-a lungul unei zile pline si anevoioase.

"Tocmai am intrat in cea mai stresanta luna a anului, conform specialistilor. Ni se pare cel mai bun moment pentru o campanie antistres, prin care sa atragem atentia celor din jurul nostru ca stresul poate fi administrat astfel incat sa nu devina nociv. Uneori, doar cateva minute de relaxare sau de descarcare a stresului pot face minuni,", a declarat Cristina Popescu, Director Relatii Publice Romtelecom.

Ideea campaniei a pornit de la un studiu initiat de Romtelecom, conform caruia 57% dintre romani sunt stresati. Principala sursa de stres este munca peste program (51% din cei intervievati muncesc peste 10 ore/zi), cu consecinte diverse asupra calitatii vietii lor (de exemplu, 40% au probleme in familie din cauza serviciului). De asemenea, 39% dintre cei intervievati au declarat ca lucreaza si de acasa.

Efectele stresului merg si mai departe, astfel incat 42% dintre romani ajung sa viseze noaptea sarcinile nerezolvate de la birou, iar 47% dintre ei isi imagineaza des ca isi iau seful la palme.

Pentru a se "destresa", romanii prefera sa vorbeasca la telefon, sa faca miscare, sa se uite la televizor sau sa doarma.

Studiul a fost efectuat in luna octombrie, pe un esantion de 3300 de persoane din Bucuresti. Esantionul a fost format in proportie de 53% din femei si 47% din barbati cu varste cuprinse intre 20 si 45 de ani.

Alte Stiri & Articole

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro