Compania a investit peste 1 million de euro in Call Center-ul care va promova la nivel national serviciile comerciale ale Romtelecom, atat pentru clientii existenti, cat si pentru cei noi. Call Center-ul a devenit operational in august, si pana acum aproximativ 1 din 5 clienti contactati au acceptat noile oferte facute de agentii Call Center-ului, o rata cu 35% mai mare decat standardul industriei.
Call Center-ul are rolul de a promova serviciile companiei, de a le oferi clientilor suportul necesar pentru a alege cele mai potrivite solutii de comunicatii, precum si de a ii ajuta sa achizitioneze servicii aditionale printr-un simplu apel. Piata generala de business adresata de agentii Call Center-ului este estimata la aproximativ 250 000 companii active.
"Este pentru prima data cand Romtelecom actioneaza proactiv pentru a raspunde nevoilor clientilor sai si merge direct catre acestia cu ofertele sale, in loc sa astepte ca ei sa vina catre companie. Agentii nostri vor monitoriza de asemenea si procesul de instalare a serviciilor si vor anunta clientii asupra stadiului cererilor lor. Rezultatele pe care le-am inregistrat pana acum ne arata ca ne indreptam in directia buna," a spus Yorgos Ioannidis, director general al Romtelecom.
Call Center-ul este situat in Brasov si poate fi apelat la numarul 0800 800 901 (apel gratuit in reteaua Romtelecom).
"Clientii companii au nevoie de cele mai bune servicii si produse, precum si de un sistem de customer care performant,din partea noastra, a furnizorului, iar in ultimul an si jumatate am facut toate eforturile sa raspundem acestor cerinte.
Interactiunea cu clientii este de importanta capitala in cazul companiilor care-si bazeaza dezvoltarea pe serviciile de comunicatii. Anul trecut am micsorat timpul de raspuns in call center-ele dedicate clientilor companii la aproximativ 20 de secunde, iar acum am creat un call center pentru a-i ghida si sfatui pe clienti sa aleaga serviciile care li se potrivesc cel mai bine din oferta noastra. Si avem o oferta foarte generoasa, lansand aproape 20 de produse pentru clientii companii numai in 2008," a spus George Makowski, director executiv comercial pentru segmentul business.
Romtelecom este singurul furnizor de pe piata locala care ofera gratuit clientilor sai companii varianta standard a acordului privind nivelul calitatii serviciului (SLA), garantand astfel calitatea serviciilor de voce. Romtelecom este acum lider pe piata accesului la Internet fix de banda larga pentru segmentul business, cu peste 100 000 de clienti Clicknet Business.
Ultima promotie lansata pentru clientii companii le da acestora posibilitatea de a beneficia de cate un laptop pentru fiecare megabit de acces la Internet Premium achizitionat, pentru fiecare conexiune. Oferta este valabila pentru clientii companii care incheie contracte de cel putin 2 ani, intre 15 septembrie si 15 decembrie. Oferta se aplica serviciilor de Internet Premium IPFix Ultra de 1 si 2 Mbps si MetroNET de la 1 la 50Mbps. Clientii vor beneficia astfel de largime de banda garantata contractual, canale de upload si download independente, egale si simetrice, precum si trafic prioritizat in reteaua Romtelecom. Fiecare client poate primi pana la 50 de lapotop-uri pentru fiecare conexiune. Laptop-urile oferite sunt Fujitsu Siemens, au procesor Intel Pentium Dual Core si 2 GB RAM de memorie.
Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro