Rompetrol cauta castigatori

iunie 18, 2007

Sub sloganul Cautam castigatori, Rompetrol a demarat noua sa campanie promotionala de vara in toate cele 350 de statii pe care le opereaza. 7 echipe mobile Rompetrol se vor deplasa in tara si vor premia pe loc consumatorii care au lipit pe parbriz stickerul promotional.
La promotie pot participa conducatorii auto care alimenteaza si platesc cash sau folosesc carduri bancare, carduri Fill&Go Personal si Fill&Go Credit, cu exceptia celor din flotele care alimenteaza cu bonuri valorice Rompetrol, card Fill&Go Business Rompetrol sau inel Fill&Go Business Rompetrol.
La prima achizitie de carburant, in valoare de minimum 50 RON, clientii vor primi un sticker care trebuie afisat in partea dreapta a parbrizului cu desenul catre exterior. Odata cu respectivul sticker, conducatorii auto vor primi si un pliant cu instructiuni de participare la promotie. Cei care alimenteaza in statiile Rompetrol trebuie sa pastreze tot timpul in masina sau asupra lor bonurile fiscale de alimentare. In momentul in care este oprit de Echipa Mobila Rompetrol, clientii primesc pe loc contravaloarea in carburant a bonurilor fiscale pe care le au asupra lor, prin intermediul unui card Fill & Go Personal. Vor fi luate in considerare numai bonurile fiscale a caror data se incadreaza in perioada promotiei, in valoare de minimum 50 RON, fie ca sunt de la statii proprii sau cele Partener si Expres.
De fiecare data cand alimenteaza de minimum 50 RON conducatorii auto primesc si un cupon pe care trebuie sa-l completeze si sa-l introduca intr-o urna aflata in statie,. Prin tragere la sorti vor fi castigate 3 premii constand in 20000 litri carburant fiecare (1000 litri/an timp de 20 de ani). Castigatorul poate alege orice tip de carburant doreste.
Campania, care va dura pana la data de 31 august, este comunicata la nivel national prin 2 spoturi TV, un spot radio, banere pe internet, spoturi radio si TV cu anuntarea castigatorilor, reclame in presa scrisa si scrisori de informare catre o baza de clienti de 200.000 persoane. Costul acestei campanii se ridica la aproximativ 1 milion USD.

Alte Stiri & Articole

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro