Deși trenul ar fi mai eficient și mai puțin poluant decât mașinile, sistemul feroviar e în continuare mult în urma celui rutier. Construim autostrăzi, însă pe calea ferată doar peticim. Sunt zeci de șantiere pe calea ferată din toată țara, însă în mare parte e vorba de modernizări, de lucrări mici, nicidecum de crearea de noi linii. De cealaltă parte, deși e mult mai costisitor să construiești un kilometru de drum de mare viteză decât să faci un kilometru de cale ferată, tot pe șosele se mișcă lucrurile mult mai repede. De ce există aceste diferențe, vedeți într-un nou episod din campania ”România pierde trenul”.
https://euronews.ro/
Abonați-vă la canalul nostru de Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCbATDExtWstHnwWELZnXNZA
Urmăriți-ne și pe Social Media:
https://whatsapp.com/channel/0029VaCnS0e4Y9luISUdOk1n
Tweets by euronewsro
https://www.facebook.com/ro.euronews
https://www.instagram.com/euronews_romania
@euronews.romania
Sursa: Youtube / Euronews Romania
Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro