În teorie mai eficient și mai puțin poluant decât mașinile, trenul e încă mult în urmă când vine vorba de infrastructură nouă comparativ cu autostrăzile. Sunt zeci de șantiere pe calea ferată din toată țara, însă în mare parte e vorba de modernizări, de lucrări mici, nicidecum de crearea de noi linii. De cealaltă parte, deși e mult mai costisitor să construiești un kilometru de drum de mare viteză decât să faci un kilometru de cale ferată, tot pe șosele se mișcă lucrurile mult mai repede. De ce a rămas încremenit în timp sistemul feroviar vedeți luni, în următorul episod din campania ”România pierde trenul”.
Pentru cele mai recente știri:
https://euronews.ro/
Abonați-vă la canalul nostru de Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCbATDExtWstHnwWELZnXNZA
Urmăriți-ne și pe Social Media:
https://whatsapp.com/channel/0029VaCnS0e4Y9luISUdOk1n
Tweets by euronewsro
https://www.facebook.com/ro.euronews
https://www.instagram.com/euronews_romania
@euronews.romania
Sursa: Youtube / Euronews Romania
Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro